سلطانی: کار سختی تا بازی های آسیایی پیش رو داریم

بازیکن تیم ملی واترپلو با اشاره به زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی گفت: زمان کمی در اختیار داریم و کار سختی پیش داریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو؛ علی رضاسلطانی بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی واترپلو در مورد اولین روز تمرینی اش اظهار داشت: نخستین روز اردو با حضور لوتوس مولر آلمانی برگزار شد که البته تمام مدت تست های مورد نظر او را انجام دادیم.
وی ادامه داد: طبق درخواست مولر تست های ۴۰۰ متر، ۵۰ متر و تست پا از بازیکنان گرفته شد. باید به این نکته اشاره کنم که بعد از اتمام رقابت های لیگ بازیکنان تمرین خاصی نداشتند. به همین دلیل راه سختی را در پیش داریم.
سلطانی در مورد مربی جدید تیم ملی افزود: شناخت و آشنایی زیادی از مولر نداریم و البته او نیز همین شرایط را نسبت به ما دارد با گذشت زمان شناخت دو طرف بیشتر خواهد شد. البته مولر برنامه تمرینی اش را برای بازیکنان شرح داد و به این نکته اشاره کرد که کار سختی تا بازی های آسیایی خواهیم داشت.
بازیکن تیم ملی واترپلو با توجه به زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی یادآور شد: برای حضور موفق در بازی های آسیایی تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد و از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را می کنیم البته مشکلاتی مانند دانشگاه، امتحانات پایان ترم و …. برای بازیکنان وجود دارد اما هنگامی که هدف مشخص باشد انجام دادن کارها آسان تر خواهد شد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب