سمیع‌زاده: تعداد استخرهای استاندارد کشور نیازمند افزایش است

دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: افزایش استخرهای استاندارد کشور شرط اصلی پیشرفت رشته شنا است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محسن ‌سمیع‌زاده ظهر دیروز (دوشنبه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: باید در ابتدا به اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به دلیل حمایت از ورزش قهرمانی به‌ویژه شنا شیرجه و واترپلو تبریک گفت.

وی افزود: باید به برگزاری منظم و خوب مجامع عمومی توجه کرد چراکه فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده هر هیئت در مجامع عمومی مشخص می‌شود، همچنین مسئولان هیئت هر استان در طول سال باید به برگزاری گردهمایی و دیدار و گفت‌وگو با ارکان مختلف هر رشته ورزشی توجه داشته باشند.

سمیع زاده تاکید کرد: خراسان‌رضوی واقعاً سرآمد شنای کشور است و از تمامی استان‌ها یک گام جلوتر است، خراسان‌رضوی جزء معدود استان‌هایی است که شهرستان‌ فعال دارد که دلیل موفقیت استان هم همین است چراکه موفقیت در شنا با افزایش کمیت اتفاق می‌افتد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دید مدیریت در خراسان‌رضوی استانی نیست به همین دلیل این استان در حال پیشرفت است و توانسته مدیریتی ورزشی که منجر به توسعه ورزش در تمامی ابعاد در این استان شده را جانشین افراد غیر ورزشی کند.

وی تصریح کرد: پیشرفت در ورزش قهرمانی نیاز به امکانات دارد به‌ویژه در شنا، ما بدون استخر استاندارد و اختصاص زمان مناسب برای ورزشکاران نمی‌توانیم به موفقیت دست یابیم که متاسفانه به این بحث در کشور توجهی نمی‌شود اما باید تشکر کرد که در این استان بهترین زمان در استخر‌ها به ورزشکاران اختصاص یافته است.

سمیع زاده گفت: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در هر زمینه‌ای که توان داشته باشد به استان خراسان‌رضوی کمک می‌کند چراکه این استان اولویت فدراسیون است و در پاسخ به حمایتی که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از ورزش شنا دارد ما هم از هیچ اقدام متقابلی دریغ نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب