سمیع زاده برنامه‌های تیم ملی شنا در کمپ آماده سازی سرعین را تشریح کرد

مدیر فنی تیم‌های ملی شنا برنامه‌های شناگران و مربیان حاضر در کمپ آماده سازی سرعین را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، محسن سمیع‌زاده در جریان برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران و برگزاری کلینیک تخصصی مربیان برتر کشور در اردبیل اظهار کرد: تیم ملی شنا خود را برای مسابقات کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ و همچنین مسابقات آسیایی رده‌های سنی آماده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که در سرعین وجود دارد ما اردوی تیم ملی را در این شهرستان برپا کردیم تا ملی‌پوشان در تمرینات آماده‌سازی حضور پیدا کنند.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون شنا با قدردانی از مسئولان ورزشی استان و قرار گرفتن چندین استخر برای تمرین تیم ملی بیان کرد: ما به مدت سه روز اردویمان را در اردبیل و شهر سرعین برپا کردیم که در جلسات آنالیز و آمادگی ذهنی و روانی شناگران که توسط روانشناسان تیم برگزار می‌شود حضور داریم. شناگران در دو جلسه تمرینی با وزنه نیز حضور یافته و یک مرحله پیاده‌روی در ارتفاعات سبلان را نیز انجام دادند.

وی به برگزاری کلاس‌های بازآموزی برای مربیان برتر شنای کشور اشاره کرد و افزود: در این کلینیک ۱۰ مربی برتر و برجسته کشور حضور دارند.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون شنا ادامه داد: در اردوی تیم ملی شنای کشورمان نیز ۲۷ شناگر نخبه از سراسر کشور حضور دارند که امیدواریم تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک و همچنین آسیایی بتوانند به آمادگی کامل برسند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.