سهران رکورددار ۵٠متر پروانه و ١٠٠متر مختلط کمتر از ١۵ سال هم شد

در عصر روز پاياني مسابقات شنا مسافت کوتاه پسران رده سنی نوجوانان زیر ۱۵ سال تحت عنوان ((جام سرداران شهید آذربایجان)) متين سهران به ركوردشكني هايش ادامه داد و اينبار در ٥٠متر پروانه و ١٠٠متر مختلط انفرادي ركورددار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب مسابقات شنای جام سرداران شهید آذربایجان دو رکورد جدید دیگر رده سنی کمتر از ۱۵ سال در استخرهای مسافت کوتاه توسط متین سهران ثبت شد.این پنجمین و ششمین باری بود که سهران در این رقابت ها نامش را به عنوان رکودردار مطرح کرد.

سهران ابتدا در ماده ١٠٠متر مختلط انفرادی رکورد یک دقیقه و سه ثانیه و ۳۶صدم ثانیه را ثبت کرد و نامش را بجای علی تاجیک از خراسان رضوی به عنوان رکورددار این ماده نوشت. زمان ثبت شده توسط تاجیک یک دقیقه و شش ثانیه و ٣٧ صدم ثانیه بود. در این ماده هم علیرضا ملکی از تهران با رکورد یک دقیقه و پنج ثانیه و ٩صدم ثانیه از زماان قبلی بهتر شنا کرد اما نامش پس از سهران به عنوان دومین رکورددار این ماده ثبت شد.

دومین رکوردشکنی روز پایانی جام شنای سرداران شهید آذربایجان هم توسط سهران انجام شد. این شناگر اصفهانی ۵٠متر را در ٢٧ ثانیه و ٧٨ صدم ثانیه شنا کرد و از رکورد ٢٨.٩ ملکی زمان بهتری را در این ماده ثبت کرد.

سهران در دو روز برگزاری مسابقات علاوه بر این دو ماده در ١٠٠متر پروانه، ٢٠٠متر مختلط، ١٠٠ و ۵٠متر آزاد رکورد دار رده سنی کمتر از ١۵ سال استخرهای مسافت کوتاه شد. او همچنین عضو تیم ۴در١٠٠ آزاد استخر ایثار اصفهان در رکوردشکنی ۴در١٠٠متر آزاد بود.

در روز نخست این مسابقات هم متین فتحی و علیرضا ملکی  به ترتیب رکورددار ٢٠٠متر پروانه و ٢٠٠متر آزاد شدند.

 

رکوردهای جدید رده سنی زیر ۱۵ سال:

ثبت رکورد جدید در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی

رکورد قبل: علی تاجیک خراسان ۰۱:۰۶:۳۷

رکورد جدید: متین سهران ایثار اصفهان ۰۱:۰۳:۳۶

 

ثبت رکورد جدید در ماده ۵۰ متر پروانه

رکورد قبل: رادمهر ملکی زنجان ۰۰:۲۸:۰۹

رکورد جدید: متین سهران ایثار اصفهان ۰۰:۲۷:۷۸

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب