سه فینالیست ایران ششمین ورودی المپیک جوانان را کسب کردند

ملی پوشان شنای ایران روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند را با راه‌یابی به سه فینال و یک رکورد ورودی B المپیک جوانان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران تیم ملی ایران که در روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند  عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شدند امروز(سه‌شنبه) در سه ماده ۱۰۰ متر پشت،۲۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر پروانه در رده سنی جوانان به آب زدند.

ابتدا علی فتحی بعنوان اولین نماینده ایران در روز چهارم به آب زد. فتحی در ماده ۱۰۰ متر پشت با ثبت زمان ۵۹:۸۴ جواز حضور در فینال این ماده را کسب کرد. در ادامه علی سراوند ۲۰۰ متر قورباغه را با زمان ۲:۳۸.۲۳ شنا کرد و به کار خود پایان داد.

در پایان سه نماینده جوان کشورمان در ماده ۵۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند که متین سهران با ثبت زمان ۲۵:۸۹ ششمین رکورد ورودی B المپیک جوانان را برای تیم ملی ایران به ارمغان آورد و راهی فینال شد. همچنین علی یاوری دیگر شناگر ایران در این ماده با زمان ۲۶:۵۳ فینالیست شد. متین بالسینی نیز با ثبت زمان ۲۶:۸۸ به کار خود پایان داد.

 

نتایج  شناگران تیم ملی ایران در روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند/سه‌شنبه۲۰ فروردین ۱۳۹۷:

ماده ۱۰۰ متر پشت رده سنی جوانان:

  • علی فتحی با   ثبت زمان ۵۹:۸۴ راهی فینال شد.

 

ماده ۲۰۰ متر قورباغه رده سنی جوانان:

  • علی سراوند  با   ثبت زمان  ۲:۳۸.۲۳

 

ماده ۵۰ متر پروانه رده سنی جوانان:

  • متین سهران با   ثبت زمان  ۲۵:۸۹ راهی فینال شد. (کسب ورودی B)
  • علیرضا یاوری با ثبت زمان  ۲۶:۵۳ راهی فینال شد. 
  • متین بالسینی با ثبت زمان  ۲۶:۸۸

 

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.