سومین جلسه تیم برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو

سومین جلسه تیم برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو در آخرین روز فروردین ماه 1394 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه سوم تیم برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) به ریاست احمد یاقوتی روز دوشنبه (۳۱ فروردین ۱۳۹۴) در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه هر یک از اعضا با ارائه گزارش عملکردی مختصر از مراحل آماده سازی بخش های مختلف  برنامه های آتی تیم اجرایی مسابقات را تدوین و بررسی کردند.

بررسی زمان رونمایی از سایت فدراسیون، تعیین جایگاه خبرنگاران، تأمین اینترنت و سیستم‌های کامپیوتری مورد نیاز استخر، زمانبندی بنرینگ استخر، تأیید پوستر و آی دی کارت مسابقات، رفع نواقص استخر و هماهنگی با سفارتخانه‌های کشورهای شرکت‌کننده بخشی از موارد مورد در این نشست بود.

خسرو امینی، احمد یاقوتی، محسن سمیع زاده، امیرداود کمالی، نادرغفوری، امیرحسین صفابخش، علی رفیعانی، محسن برادری، محمد صالحی و الهه همتی اعضای حاضر در این جلسه بودند.

لازم به ذکر است مسابقات واترپلو توسعه جهانی (فیناترافی) به میزبانی ایران از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین المللی ۹دی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.