سپاهان میزبان شهبازی، چوکا میهمان دانشگاه

در هفته نخست بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تیم‌های سپاهان و دانشگاه آزاد به ترتیب میزبان شهبازی و چوکا هستند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست رقابت های لیگ برتر واترپلو در سال ۱۳۹۳ از فردا (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار در اصفهان و تهران کار خود را آغاز می کند.
عصر فردا (پنجشنبه) نخستین مسابقه لیگ برتر امسال در اصفهان بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهید شهبازی زنجان برگزار می شود. فولاد مبارکه سپاهان که از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل به شمار می آید قصد دارد تا با استفاده از امتیاز میزبانی مقابل نایب قهرمان دوره پیش با اقتدار ظاهر شود. فولاد مبارکه چندتن از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی را هم در اختیار دارد. مربی با سابقه این تیم بهمن کیانی هم ازهمان روزهای ابتدایی صراحتا عنوان کرد که “برای قهرمانی تیم بسته ایم”. از طرف دیگر اکبر عربدوست و شاگردانش به امید تکرار موفقیت های دوره پیش هستند و با بهره گرفتن از ترکیبی جوان و باتجربه برای تمامی مدعیان این فصل از رقابت ها مشکل ساز خواهند بود. سرمربی این تیم در گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون پیش از آغاز رقابت های لیگ عنوان کرد: ” : تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه و سپاهان مدعیان اصلی لیگ برتر واترپلو هستند اما مطمئن باشید زنجان هم به راحتی امتیاز نمی دهد و اگر منابع مالی تامین شود حتی می تواند جزو مدعیان باشد.”
این مسابقه را محمدرضا محمدی و ایمان ولی‌زاده داوری می کنند و و منصور مهذب هم به عنوان ناظر در استخر انقلاب اصفهان حضور خواهد داشت.
بازی دوم رقابت های این فصل از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه) در تهران برگزار می شود. تیم دانشگاه آزاد اسلامی که در دوره بیست و سوم لیگ واترپلو در جایگاه سوم ایستاد با سرمربیگری علیرضا شهیدی پور به مصاف چوکا می رود. دانشگاه آزاد با بهره‌مندی از بازیکنان ملی پوش قصد دارد قهرمانی این دوره را از آن خود کند. شروع قوی برای بازیکنان و کادر فنی این تیم بسیار ضروری است. اعتماد به نفس بالای کادر فنی این تیم برای کسب قهرمانی کاملا مشهود است تا جایی که سرمربی این تیم در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد: ” با بضاعت موجود صد در صد قهرمان می شویم”. از طرفی چوکا تالش هم تیم دست و پا بسته ای نیست. چوکا که اکثر بازیکنان آن بومی هستند با مربیگری سیاوش حسن زاده امید دارد تا در دیدار نخست پرقدرت ظاهر شود تا در پایان جایگاه بهتری از پنجمی سال پیش به دست آورد.
قاضیان این مسابقه امیرحسین صفابخش و حامد دایی تقی هستند و کار نظارت بر این دیدار را هم مجید نقاشلو بر عهده خواهد داشت.
*برنامه هفته نخست بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو:
۱. فولاد مبارکه سپاهان – شهید شهبازی زنجان؛ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۶- اصفهان (استخر انقلاب)
۳. دانشگاه آزاد اسلامی – چوکا تالش؛ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۷:۳۰- تهران (استخر بین المللی ۹ دی)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب