سپهر خدابنده لو: در قهرمانی دانشگاه آزاد شک نکنید!

دروازه بان تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با شرایطی که باشگاه دارد وهزینه هایی که برای جذب بازیکن کرده، شک نکنید که امسال قهرمان می شویم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سپهر خدابنده لو دروازه بان تیم دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه مسابقات لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: ما هنوز به شکل جدی و اختصاصی تمرینات خود را با تمام بازیکنان تیم شروع نکردیم چون اکثر بازیکنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی عضو تیم ملی هستند و همراه با تیم ملی تمرین می کنند. سایر بازیکنان که عضو تیم ملی نیستند به تمرینات خودشان ادامه می دهند. تیم ما ۹ بازیکن ملی پوش از تیم ملی بزرگسالان دارد و علاوه بر آن چند بازیکن هم از تیم ملی جوانان مثل سجاد ساویز در اختیار تیم هستند. دروازه بان اول تیم ما سجاد عبدی است که دروازه بان اول تیم ملی ایران هم هست. بازیکنانی که در اردوی تیم ملی هستند هر روز دو جلسه تمرین دارند که صبح و عصر برگزار می شود. هر موقع این بازیکنان ملی پوش از اردوی تیم ملی برگردند همراه با بازیکنان دیگر تیم دانشگاه آزاد تمرینات جدی خود را برای حضور در مسابقات امسال لیگ واترپلو آغاز می کنند.
وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ما در اردوی تیم ملی هستند همین موجب می شود که همیشه بازیکنان در اوج آمادگی باشند. خودم هم دراردوی تیم ملی هستم و از لحاظ آمادگی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارم. با این شرایطی که باشگاه دارد وهزینه هایی که باشگاه برای جذب بازیکن خرج کرده است، شک نکنید که امسال تیم دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر می شود. مهره هایی که دانشگاه آزاد گرفته بهترین های ایران هستند. هیچ تیمی نتوانسته این بازیکنان را که عضو تیم ملی ایران هستند در اختیار بگیرد.
او در مورد وضعیت آمادگی تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم ما امسال خیلی قوی بسته شده است و صد در صد قهرمان هستیم. اگر تیم های دیگر بازیکن خارجی بگیرند تیم دانشگاه هم یک یا دو بازیکن خارجی را برای مسابقات امسال در اختیار می گیرد که به نوعی محکم کاری است. البته آمدن همین بازیکنان باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات لیگ می شود. باشگاه هر سال برای مسابقات تلاش زیادی می کند تا تیم نتایج خوبی را کسب کند. باز هم می گویم با بازیکنان و شرایطی که تیم دانشگاه آزاد دارد، مسلما قهرمان لیگ می شود.
دروازه بان تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: در میان تیم های شرکت کننده در مسابقات امسال به نظرم سه تیم دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه اصفهان و نفت امیدیه مدعیان اصلی قهرمانی هستند. ولی مطمئن باشید که تیم ما امسال قهرمان می شود.اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی در تیم دانشگاه آزاد هستند فکر نکنم به ضرر تیم های دیگر باشد چون تیم های دیگر می توانند با جذب کردن بازیکنان خارخی این را جبران کنند.هر چند این بازیکنان برای هر تیمی یک وزنه سنگینی است ولی در عین حال جمع کردن این همه بازیکن کار سختی است.
وی در پایان گفت: تیم ما امسال قهرمان مسابقات می شود چون با هزینه هایی که باشگاه کرده است تیم ما بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. همچنین علیرضا شهیدی پور که سرمربی تیم است و خودش از بازیکنان تیم ملی بوده و سرمربی بسیار زحمت کش و باانگیزه ای است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب