سیروس طاهریان: موتور چین را خاموش کردیم

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان ایران پس از کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازیکنان ایرانی با ارائه یک بازی سرعتی و بسیار تماشایی موتور چین را خاموش کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیروس طاهریان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: عملکرد تیم عالی و بی نقص بود. خیلی سخت بود که قبل از بازی با چین نتیجه راپیش بینی کنیم. مدت زمان کمی در اختیار مربی قرار داشت تا تیم ایران را آماده کند. از سوی دیگر چین یکی از قدرت های برتر آسیا به شمار می‌رود و بازی با این تیم اصلا آسان نیست. خداراشکر تیم نتیجه گرفت.
وی افزود: واقعا بازیکنان ایرانی سرعتی عمل کردند و بازی بسیار تماشایی را به نمایش گذاشتند. موتور چین را خاموش کردند. با ارائه تاکتیک هماهنگ گروهی موفق شدند این تیم را شکست دهند. بازی آنقدر سنگین بود که هر دو تیم یک گل یک گل جلو آمدند. هیچ کس نمی توانست تا دقایق پایانی نتیجه را پیش بینی کند.
سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان ایران خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی واترپلوی بزرگسال در استخر محل برگزاری مسابقه و تشویق بازیکنان ایرانی تاثیر زیادی در بالا بردن روحیه تیم جوانان داشت. صبح امروز(دوشنبه) هم قرار است هر دو تیم جوانان و بزرگسال اردوی مشترک داشته باشند و برای بازی فینال آماده شوند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب