شرایط برگزاری مرحله سوم لیگ شنا اعلام شد

کمیته برگزاری مسابقات شنا، شرایط و نکات مهم برای برگزاری مطلوب مراحل سوم و چهارم رقابت‌های شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور (لیگ شنا) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله سوم مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور “جام خلیج فارس”، پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ بهمن ۱۳۹۴) به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می‌شود. دو مرحله نخست لیگ چهار مرحله‌ای شنای کشور با صدرنشینی سرزمین موج‌های آبی و تعقیب این تیم توسط پاس قوامین ۲۷ آذر ۱۳۹۴ به پایان رسید. سیزدهمین دوره لیگ شنای ایران روز ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ به پایان می‌رسد.

کمیته برگزاری مسابقات به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به تیم های حاضر  با ارسال نامه‌ای از آن‌ها خواست تا با رعایت چند نکته موجبات برگزاری هرچه بهتر لیگ را فراهم کنند.

 

 

 

  • سومین مرحله مسابقات شنای باشگاه ها طبق زمانبندی اعلام شده از روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ لغایت جمعه مورخ ۹۴/۱۱/۱۶  در محل استخر آزادی تهران برگزار می‌گردد.
  • مهلت قانونی پرداخت حق مشارکت ورودی تیم ها به مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال معادل ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی بنام درآمدی فدراسیون شنا،تا حداکثر وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۱ تمدیدگردیده است و قابل تمدید نخواهد بود.لطفاً فیش واریزی را در زمان فوق الذکر به این فدراسیون ارسال نمائید و مفاصا حساب آن را برای شرکت در مرحله سوم از سازمان مسابقات شنا دریافت نمائید.
  • از آنجا که مهلت قانونی افزایش ظرفیت وجذب ورزشکار جدید، به پایان رسیده است لذا از درج نفر جدید در ارنج تیم خودداری نمایید. بدیهی است مربیان فقط از شناگرانی که دارای کارت شناسایی (ID CARD) هستند؛ باید استفاده نمایند.
  • مهلت قانونی ارسال فایل الکترونیکی(فایل Excel) ارنج تیم ( درمرحله سوم) حداکثرتا آخر وقت اداری (ساعت ۱۶) روز شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۰ به ایمیل فدراسیون خواهد بود. لذا به ارنج هایی که بعد از مهلت قانونی ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدین منظور مقتضی است جهت تسریع در درج استارت لیست مسابقات در سایت فدراسیون، همکاری ویژه ای در این خصوص معمول گردد.
  • بمنظور رعایت دسته بندی صحیح شناگران و ارتقای سطح کیفی مسابقات مقرر گردید، رکورد شناگران بر مبنای بهترین رکورد ثبت شده شناگر(Best Time) در ۲ مرحله گذشته (اول و دوم) تعیین گردد.
    لذا خواهشمند است مربیان در فایل ارنج حتماً رکورد شناگر را که در یکی از مراحل اول یا دوم مسابقات کسب کرده درج نمایند و به هیچ وجه تنها به نگارش مرحله اول یا دوم اکتفا نکنند. شناگرانی که در مراحل گذشته در ماده ای شنا نکردند در صورت شرکت در این مرحله  بعد از تعیین دسته های شناگران قبلی ، طبق قوانین در دسته های آهسته تر قرار خواهندگرفت.

تبصره۱ : در صورت عدم رعایت اجرای ماده ۵ (عدم انطباق رکورد ثبت شده در برگ ارنج با رکورد ثبت شده شناگر(Best Time) در مراحل قبلی به ازاء هررکورد اشتباه در برگ ارنج مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان جریمه برای باشگاه تعیین می گرددکه می بایست قبل از اولین رقابت شناگر پرداخت گردد.

  • برنامه زمانبندی و ترتیب برگزاری رشته های شنا در مرحله سوم مشابه مرحله اول مسابقات، برگزار خواهد شد.

تبصره۲ : با توجه به بخشنامه ارسالی فدراسیون به باشگاه ها به شماره نامه ۲۱۲۶/۹۴/ص/۲۶۰ مورخ۲۴/۹/۹۴مبنی براینکه هرگونه فعالیت در حوزه فدراسیون شنا تنها با ثبت اطلاعات در باشگاه هواداری Club.irsf.ir   امکان‌پذیر خواهد بود. بدیهی است از تاریخ ابلاغ این نامه هیچ‌گونه فعالیتی برای اعضاء بدون ثبت اطلاعات در پرتال باشگاه هواداری امکان‌پذیر نیست. لذا خواهشمنداست نسبت به ثبت اطلاعات شناگران باشگاه قبل از مرحله سوم اقدام و تصویر برگ ثبت نام را به سازمان مسابقات شنا تحویل نمائید.

 

رده‌بندی کامل تیم هادر پایان مرحله دوم  سیزدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس):

  1. سرزمین موج های آبی– ۲۰۶۰ امتیاز
  2. پاس قوامین– ۲۰۱۲ امتیاز
  3. مقاومت– ۱۷۷۱ امتیاز
  4. شقایق عطر- ۱۷۴۷ امتیاز
  5. نفت تهران- ۱۷۰۱ امتیاز
  6. شهید شوشتری آموزشگاههای نیشابور- ۱۵۴۲ امتیاز
  7. بانک حکمت ایرانیان (ارتش)- ۱۴۱۳ امیتاز
  8. ناجیان راستین البرز- ۱۳۷۵ امتیاز
  9. شهید شهبازی زنجان- ۱۳۵۳ امتیاز
  10. موج تهران- ۱۳۱۲ امتیاز
  11. نفت و گاز امیدیه- ۱۲۱۲ امتیاز

 

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب