شرایط برگزاری مرحله پایانی لیگ شنا اعلام شد

کمیته فنی شنا، شرایط و نکات مهم برای برگزاری مطلوب مرحله آخر و مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور (لیگ شنا) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله سوم مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور “جام خلیج فارس”، پنج‌شنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ بهمن ۱۳۹۵) به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد. در پایان این مرحله تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد  با مجموع ۳۰۱۴ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد و نفت تهران و شقایق عطر هم همچنان به ترتیب با با ۲۷۵۱ و ۲۵۶۷ امتیاز در تعقیب این تیم  هستند.

 

کمیته فنی شنا  به منظور برگزاری مطلوب مرحله آخر و مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور با  ارسال نامه‌ای از تیم های حاضر در لیگ خواست تا با رعایت چند نکته موجبات برگزاری هرچه بهتر لیگ را فراهم کنند.

  • چهارمین مرحله مسابقات شنای باشگاه ها از روز یکشنبه و دوشنبه (۱۵ و ۱۶ سافند ۱۳۹۵) در محل استخر آزادی تهران برگزار می گردد.
  • مهلت قانونی پرداخت حق مشارکت ورودی تیم هایی که تاکنون کل مبلغ یا بخشی را پرداخت نکردند تا حداکثر وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۱۴ تمدیدگردیده است و قابل تمدید نخواهد بود. میزان حق مشارکت ورودی تیم مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال معادل ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که می بایست به شماره حساب ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی بنام درآمدی فدراسیون شنا واریز و فیش واریزی را تا زمان فوق الذکر به این فدراسیون ارسال نمایید و مفاصا حساب آن را برای شرکت در مرحله چهارم از سازمان مسابقات شنا دریافت نمایید.
  • از آنجا که مهلت قانونی افزایش ظرفیت وجذب ورزشکاران جدید، به پایان رسیده است لذا از درج نفر جدید در ارنج تیم خودداری نمایید. بدیهی است مربیان فقط از شناگرانی که دارای کارت شناسایی (ID CARD) هستند؛ باید استفاده نمایند.
  • مهلت قانونی ارسال ارنج تیم ( درمرحله چهارم) حداکثر تا آخر وقت اداری (ساعت ۱۶) روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۱۱ خواهد بود. لذا به ارنج هایی که بعد از مهلت قانونی ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.بدین منظور مقتضی است جهت تسریع در درج استارت لیست مسابقات در سایت فدراسیون، همکاری ویژه ای در این خصوص معمول گردد.
  • بمنظور رعایت دسته بندی صحیح شناگران و ارتقای سطح کیفی مسابقات مقررگردید، رکورد شناگران بر مبنای بهترین رکورد ثبت شده شناگر(Best Time) در ۳ مرحله گذشته (اول ، دوم و سوم) تعیین گردد. لذا خواهشمند است مربیان در برگه ارنج حتماً رکورد شناگر را که در یکی از مراحل اول الی سوم مسابقات کسب کرده درج نمایند و به هیچ وجه تنها به نگارش مرحله اول یا دوم و سوم اکتفا نکنند. شناگرانی که در مراحل گذشته در ماده ای شنا نکردند در صورت شرکت در این مرحله بعد از تعیین دسته های شناگران قبلی، طبق قوانین در دسته های آهسته تر قرار خواهندگرفت.

تبصره۱ : در صورت عدم رعایت اجرای ماده ۵ (عدم انطباق رکورد ثبت شده در برگ ارنج با رکورد ثبت شده شناگر(Best Time) در مراحل قبلی به ازاء هررکورد اشتباه در برگ ارنج مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان جریمه برای باشگاه تعیین می گرددکه می‌بایست قبل از اولین رقابت شناگر پرداخت گردد.

  • برنامه زمانبندی و ترتیب برگزاری رشته های شنا در مرحله چهارم مشابه مراحل قبلی مسابقات، برگزار خواهد شد.
یک شنبه ۹۵/۱۲/۱۵ ساعت  ۱۰ صبح (شیفت صبح) یک شنبه ۹۵/۱۲/۱۵ ساعت  ۱۶ عصر (شیفت عصر)
۱. ۵۰ متر کرال پشت ۷. ۲۰۰ متر کرال پشت
۲. ۲۰۰ متر پروانه ۸. ۱۰۰ متر آزاد
۳. ۵۰ متر آزاد ۹. ۵۰ متر قورباغه
۴. ۲۰۰ متر قورباغه ۱۰. ۸۰۰ متر آزاد
۵. ۴۰۰ متر آزاد ۱۱. ۴۰۰ متر مختلط انفرادی
۶. ۱۰۰×۴ مختلط
دوشنبه ۹۵/۱۲/۱۶ ساعت  ۱۰ صبح (شیفت صبح) دوشنبه ۹۵/۱۲/۱۶ ساعت  ۱۰ صبح (شیفت عصر)
۱۲. ۲۰۰ متر آزاد ۱۷. ۲۰۰متر مختلط انفرادی
۱۳. ۵۰ متر پروانه ۱۸. ۱۰۰ متر پروانه
۱۴. ۱۰۰ متر کرال پشت ۱۹. ۱۵۰۰ متر آزاد
۱۵. ۱۰۰ متر قورباغه ۲۰. ۱۰۰×۴ آزاد تیمی
۱۶. ۲۰۰×۴ آزاد تیمی

تبصره۲: ورزشکاران و سایرعوامل باشگاه ها حتما درهنگام ورود و تردد درداخل مجموعه کارت شناسایی(ID) مسابقات شنای باشگاه های کشور را همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب