شناگران ایران فراتر از انتظار ظاهر شدند/ مسابقات دبی شناگران را برای رقابتهای بزرگ آماده کرد

سرپرست تیم ملی شنات با تمجید از عملکرد تیم ملی شنای ایران در رقابت‌های شنای رده های سنی و جایزه بزرگ دبی گفت: ملی‌پوشان شنا در این رقابتها فراتر از انتظار ظاهر شدند و در مجموع ١۰ مدال طلا را برای ایران به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، سرپرست تیم ملی شنای ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: تیم ملی در این مسابقات فراتر از حد انتظار ما ظاهر شد. به نظر من عملکرد ملی‌پوشان با توجه به تمریناتی که در دو ماه گذشته زیر نظر خشایار حضرتی داشتند، خیلی خوب بود. متاسفانه به علت ضعف مدیریتی قبلی فدراسیون شناگران ایران از رکوردهای خود دور شده بودند، اما خوشبختانه پس از روی کار آمدن مدیریت جدید و تمرینات مستمر تیم ملی زیر نظر کادر فنی جدید، ملی‌پوشان به رکوردهای خود نزدیک شدند و حتی رکوردهای خود را شکستند.

رضوانی با ابراز رضایت از چگونگی برگزاری این مسابقات در کشور امارات گفت: من با ارائه طرح مکتوب به فدراسیون پیشنهاد دادم تا این چنین رقابت‌هایی را با دعوت از کشورهای خارجی در ایران برگزار کنند تا علاوه بر بالا رفتن سطح کیفی رشته ورزشی شنا برای فدراسیون درآمدزایی هم به عمل آید. شیوه برگزاری این رقابت‌ها خیلی خوب بود و صبح‌ها در رده‌های سنی و بالای ١٨ سال مسابقات برگزار می‌شد و عصر همان روز مسابقات فینال چهره قهرمانان را مشخص می‌کرد. من یافته‌های خود را از چگونگی برگزاری این رقابت‌ها به فدراسیون ارائه دادم و امیدوارم حتی در برگزاری مسابقات لیگ نیز از چنین برنامه‌های استفاده شود.

وی در ادامه گفتگو با خبرگزاری ایسنا بار دیگر تاکید کرد: حضور در رقابت‌های بین ‌المللی برای شناگران ایران بسیار مفید است. حضور در فضای رقابت‌های قهرمانی و بین‌المللی موجب می‌شود تا قهرمانان ایران برای مسابقات بزرگ آماده شوند و با جو و فضای استخرهای قهرمانی آشنا شوند.

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در مجموع ١۰مدال طلا را به دست آورد که آرین اولیایی با سه طلا، آرشام میرزایی ٢ طلا، محمد بیداریان ٢ طلا، احمدرضا جلالی ٢ طلا و سعید ملک آشتیانی نیز یک طلا برای ایران به ارمغان آوردند.

image_printپرینت مطلب