شناگران فارس فاتح مسابقات قهرمانی کشور شدند

تیم فارس عنوان قهرمانی مسابقات شنای قهرمانی بانوان کشور – یادواره شهیده زهرا باقری – را به خود اختصاص دادند تا شناگران تیم فارس در هر دو رده پسران و دختران بر سکوی قهرمانی کشور بایستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پایان چهار روز رقابت ٨ تیم در مسابقات شنای قهرمانی بانوان کشور که در رده سنی عموم ( ١۵ سال به بالا ) برگزار شد، شناگران تیم فارس با کسب مجموع ۶٢۶ امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

پس از تیم فارس، شناگران تیم تهران با ۵٧٩ امتیاز جایگاه دوم مسابقات قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند. تیم البرز نیز با مجموع ۵۴۰ امتیاز در مکان سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

جوایز تیم های برتر این دوره از مسابقات قهرمانی کشور چهارشنبه شب توسط شهرناز ورنوس سرپرست کمیته بانوان فدراسیون شنا، نرگس جعفری مسئول برگزاری مسابقات و جمعی از پیشکسوتان شنای بانوان به شناگران و تیم های برتر اهداء شد.

حسین زاده بهترین شناگر مسابقات بانوان قهرمانی کشور شد
زهرا حسین زاده نمینی از تیم فارس با جابجایی ۴ رکورد ملی عنوان بهترین شناگر مسابقات بانوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

در پایان مسابقات شنای بانوان قهرمانی کشور زهرا حسین زاده با جابجایی ۴ رکورد ملی در مواد ١۵۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر پروانه، ١۰۰ متر پروانه و ٢۰۰ متر پروانه عنوان بهترین و پرامتیازترین شناگر مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد.

سارینا اشتیاقی از تیم تهران نیز با جابجایی ١ رکورد ملی در ماده ١۰۰ متر کرال پشت دومین شناگر برتر این دوره از مسابقات شنای قهرمانی کشور معرفی شد.

در پایان مسابقات شنای بانوان قهرمانی کشور از سوی فدراسیون شنا به دو شناگر برتر این مسابقات جوایز نقدی اهداء شد.

image_printپرینت مطلب