شنای البرز به لحاظ فنی در بین بهترین های کشور قرار دارد

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در اولین مجمع انتخاباتی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز، این استان را از لحاظ فنی در بین بهترین استان های کشور معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: با توجه به نزدیکی البرز به تهران و فدراسیون شرایط بسیار مطلوبی برای این استان و ورزشکارانش وجود دارد تا با استفاده از تمامی امکانات موجود بتوانند جایگاه شنای استان را ارتقا بخشند.

وی با اشاره به حضور حدود ٢۰ شناگر البرزی در اردوی تیم ملی ادامه داد: استان البرز سرشار از استعداد و دارای پتانسیل بسیار بالایی است که با توجه به آن باید تعداد قهرمانان و مدال آوران این استان افزایش یابد.

سرپرست فدراسیون شنا در ادامه افزود: البرز در رشته واترپلو نیز یکی از استانهای فعال و مدعی کشور است ولی در رشته شیرجه باید تلاش های بیشتری صورت گیرد و با برنامه ریزی و مدیریت صحیح شیرجه نیز به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای مجمع باید پس از انتخابات کار راهبری، کنترل و نظارت هیات را نیز برعهده داشته و در تمامی امور حامی و کمک رسان رئیس هیات باشند.

همچنین سرپرست فدراسیون شنا ضمن نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان، از امکانات این استان بازدید کرد و طی آن مقرر شد استخر شریعتی کرج جهت برگزاری کلاسهای آموزشی، دوره های مربیگری و استفاده بهینه به هیات شنای استان واگذار شود.

نیک بین از سایر شهرستانهای استان البرز نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات شنای استان قرار گرفت.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.