شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

شهادت بانوی دو عالم، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر عموم مسلمانان جهان تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه (س) تکیه‌گاه پیامبر عظیم الشان اسلام و بزرگ‌ترین آموزگار بانوان جهان که در دوران حیات خویش نمونه طهارت، عصمت و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به تمامی جهانیان آموخت، هر کس به ریسمان الهی و آل نبی تمسک جوید، بی‌شک راه حق و درستی را برگزیده است و تا همیشه در اذهان مردم جهان زنده خواهد ماند.

حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان جهان و بلکه تمام بشریت هستند این شخصیت برجسته، از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان درعرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.

 

شهادت بانوی دو عالم ، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر عموم مسلمانان تسلیت باد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.