شهبازی بدون شکست دور مقدماتی را به پایان رساند

مرحله ی مقدماتی رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی تیم شهبازی زنجان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در روز پایانی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو دو دیدار برگزار شد. در دیدار نخست تیم صدر نشین و بدون باخت شهبازی به مصاف تیم سوم این گروه یعنی آینده سازان رفت که در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ مقابل حریف جوان خود به برتری دست یافت.
در دیگر دیدار این گروه اصفهان میزبان پذیرای چوکا تیم دوم جدول رده بندی این گروه بود. این دیدار با نتیجه ی ۹ بر ۳ به سود تیم با انگیزه ی چوکا خاتمه یافت.
پس از اتمام رقابت های هفته چهارم، جدول رده بندی تیم ها در این گروه بدون تغییر باقی ماند. صدرنشین گروه B تیم شهبازی زنجان با پیروزی در تمامی مسابقات پیشین خود تنها تیم بدون شکست رقابت های لیگ برتر واترپلو لقب گرفت و تیم بومی و پرتلاش چوکا پس از نماینده زنجان در جایگاه دوم ایستاد.

*نتایچ رقابت های هفته چهارم گروه B لیگ برتر واترپلو:
شهید شهبازی زنجان ۸ – چوکا تالش ۶
آینده سازان ۱۱ – اصفهان ۷
آینده سازان ۵- چوکا تالش ۷
شهید شهبازی زنجان ۱۱ – اصفهان ۲
آینده سازان ۱۱ – شهید شهبازی زنجان ۱۵
چوکا تالش ۹– اصفهان ۳

• جدول رده بندی گروه B لیگ برتر واترپلو:
۱. شهید شهبازی زنجان
۲. چوکا تالش
۳. آینده سازان
۴. اصفهان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.