شهیدی‌پور: لیگ برتر واترپلو امسال پویاتر است

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد دیر شروع شدن رقابت های لیگ برتر واترپلو را یکی از مشکلات اساسی دانست اما تاکید کرد: لیگ برتر واترپلو امسال پویاتر است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا شهیدی پور پس از پیروزی تیمش در بازی مقابل تیم نوفلاح، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لیگ برتر واترپلو امسال بسیار پویاتر و حساس‌تر از سال های گذشته است ولی به دلیل دیر شروع شدن لیگ، بعضی مشکلات به وجود می آید. به دلیل دیر شروع شدن لیگ برتر واترپلو این بازی‌ها با زمان امتحانات تداخل پیدا می‌کند که ما مجبوریم بازی کنیم و برخی مشکلات برای بچه‌ها به وجود می آید.

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در مورد شرایط بازیکنان و اجرا کردن دستورات فنی او در بازی‌ها نیز گفت:‌ در حال حاضر شرایط خوبی داریم و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. در مورد اجرا شدن دستورات فنی توسط بازیکنان نیز باید بگویم در بعضی مواقع دستورات اجرا نمی‌شوند ولی به طور کلی از کیفیت بازیکنان راضی هستم.

او همچنین در مورد نتیجه بدست آمده و شرایط تیم جوان نوفلاح نیز اظهار کرد: به دلیل اینکه باید آمادگی خود را حفظ کنیم، مجبور بودیم تاکتیک‌ها و مسائل فنی خود را در بازی به صورت جدی اجرا کنیم. در مورد تیم نوفلاح نیز باید بگویم که تیم بسیار جوانی است ولی به خاطر تجربه کم و حضور نیروهای جوان، یکی از تیم های ضعیف لیگ است.

شهیدی پور در پایان درباره قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه آسیا توسط تیم دانشگاه آزاد هم گفت: تیم ما دو سال است که قهرمان لیگ می شود. هدف امسال، کسب قهرمانی است. البته نمی‌توان از الان تیم دانشگاه را قهرمان لیگ دانست. امیدواریم امسال هم با قهرمانی در لیگ سهمیه آسیایی را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام.

image_printپرینت مطلب