شهیدی‌پور: نباید بداخلاقی در خانواده واترپلو ایجاد شود/ سخت و منظم تمرینات دانشگاه را ادامه می‌دهیم

علیرضا شهیدی‌پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سخت و منظم تمرینات دانشگاه را ادامه می‌دهیم و نباید بداخلاقی در خانوداه واترپلو ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ درباره شرایط آماده سازی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه لیگ ۱۳۹۵ با علیرضا شهیدی‌پور سرمربی این تیم به بحث و گفت‌وگو پرداختیم.

وی ابتدا در مورد ترک بدون اطلاع یکی از بازیکنانش گفت: او از بازیکنان نوپا و جویای نام کشورمان است که سابقه حضور در تیم ملی ایران و حتی مقطع جوانان را هم ندارد. ما برای حضورش در تیم خود تمام شرایط را مهیا کرده بودیم، حتی هزینه‌های اسکان در هتل را هم برای او در نظر گرفته بودیم. قصدمان از حضور این فرد در تیم به عنوان نیروی کمکی بود تا بتوانیم بازیکنی در خور و مورد نیاز تیم پرورش دهیم. عسگری حتی در خصوص مشکلات شخصی با ما صحبت کرده بود و ما واقعاً نگران او بودیم که به صورت خیلی غیر منتظره و ناگهانی از طریق فضای مجازی خبر حضور‌ش را در اسپانیا گرفتیم، ما به صورت اخلاقی با او صحبت‌هایمان را کرده بودیم و قرار بر این بود که در پایان فصل  قرار داد او رسمی ‌شود. ما حتما این موضوع را به صورت جدی از طریق فدراسیون شنا پیگیری خواهیم کرد؛ نه بخاطر اینکه او به تیم ما ضربه یا لطمه‌ای وارد کرده، چون در ترکیب اصلی ما جایی نداشت و ما فقط نگاهی به رشد و پرورش او در آینده داشتیم، هدف ما جلوگیری از تکرار چنین بداخلاقی‌هایی در آینده است. این قبیل اتفاقات نباید نباید در خانواده واترپلو بدعت شود و این مسائل باید حذف شوند.

سرمربی دانشگاه آزاد تاکید کرد: قبلا هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم به نام امیرحسین خانی پیش من آمده بود و خیلی منطقی حرف از یکسری مسائل و مشکلات زده بود که با تعامل و همکاری دوطرف مشکل برطرف شد.

وی در ادامه در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد گفت: تقریباً ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده‌ایم و به دنبال مسائلی مانند خدمت سربازی چند تن از بچه‌ها از تیم جدا شده‌اند که بازیکنان جدید را جایگزین آنها کرده ایم. سعی می‌کنیم بازیکنان جدیدی در رده‌های جوانان که باعث رشد و پویایی تیم می شوند را جذب کنیم.

شهیدی‌پور در پایان در مورد برنامه‌های تیمش برای کسب افتخاری دیگر در لیگ افزود: تیم ما بسته شده و خیلی سخت و منظم پیگیر تمرینات فشرده هستیم و در حدود ۳۰ جلسه تمرینی تاکنون برگزار کردیم.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب