شهیدی‌پور: کار را تمام کرده و قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد گفت: می‌خواهیم در بازی برگشت فینال کار را تمام کرده و قهرمان لیگ شویم.

مجتبی ذکی زاده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری فارس نوشت:

تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه با موفقیت در دور گروهی و پلی‌آف به عنوان فینالیست‌های لیگ برتر واترپلو در سال ۱۳۹۴ معرفی شدند. دیدار رفت فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو بین این دو تیم به میزبانی امیدیه برگزار شد و دانشگاه آزاد توانست با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ میزبان خود را شکست دهد و حالا بازی برگشت قرار است روز جمعه به میزبان تهران برگزار شود.

علیرضا شهیدی‌پور در مورد بازی برگشت فینال لیگ برتر واترپلو مقابل نفت امیدیه اظهار داشت: در بازی رفت میهمان بودیم و کار سختی داشتیم. اما توانستیم به پیروزی برسیم. قطعا در بازی برگشت با توجه به اینکه میزبان خواهیم بود شرایط فرق می‌کند. ما تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و آماده هستیم که کار را در تهران تمام کنیم و قهرمان لیگ شویم.

وی ادامه داد: بدون شک با توجه به اینکه در بازی رفت با اختلاف یک گل پیروز شده‌ایم انگیزه‌مان بیشتر از حریف است اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم حریف را دست کم بگیریم و با تمام توان بازی نکنیم. تیم امیدیه بازیکنان باتجربه‌ای دارد و ما برای اینکه به هدف خود برسیم نباید ریسک کنیم.

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در مجموع شرایط ما بهتر از حریف است،‌ خاطرنشان کرد: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین امر ورزش را جذاب کرده است. امکان دارد تیم امیدیه در تهران بتواند ما را شکست دهد و هر اتفاق دیگری هم رخ دهد. اما ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم به هدف خود برسیم.

شهیدی‌پور در خصوص سطح داوری‌های مسابقات لیگ گفت:‌داوری واترپلو در ایران هم‌سطح بازی‌های این رشته است. در مجموع ما انتظار زیادی نباید از داوری داشته باشیم هر چند که در طول فصل با مشکل چندانی از طرف داوری روبرو نشدیم. به هر حال من دوست دارم سطح واترپلو و داوری ایران هر روز بالاتر برود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی برگشت تمام بازیکنان خود را در اختیار دارید یا خیر، عنوان کرد: چند بازیکن تیم‌ ما آسیب دیده هستند اما مصدومیت شان آنقدر جدی نیست که نتوانند ما را همراهی کنند. ما می‌دانیم کار راحتی در پیش نداریم اما سعی می‌کنیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در مورد حضور چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو در ایران و تماشای فینال لیگ، خاطرنشان کرد: وی بازی رفت در امیدیه را از نزدیک تماشا کرد و قطعا بازی برگشت را هم از نزدیک تماشا می‌کند. بدون شک حضور وی روی برخی بازیکنان تاثیر مثبت و روی برخی‌ها تاثیر منفی دارد اما بازیکنان باید با تمام شرایط هماهنگ شوند چرا که نمی‌شود بازی‌ها را بدون تماشاگر، مسئولان و حتی سرمربی تیم ملی برگزار کنیم.

شهیدی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت قهرمانی پاداشی هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید یا خیر، گفت: محمد دادکان پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته که اگر آنها قهرمان شوند به آنها پرداخت شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.