شهیدی پور:بازیکن خارجی می آوریم اگر…

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در آستانه رقابت های لیگ برتر ۱۳۹۳ گفت: با بضاعت موجود صد در صد قهرمان می شویم و اگر حریفان بازیکن خارجی جذب کنند، ما هم یکی دو مهره خوب خارجی می گیریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد درباره شروع تمرینات تیمش اظهار کرد: خوشبختانه حمایت های خوبی از سوی باشگاه و شخص دکتر دادکان از تیم ما به عمل آمد. توانستیم بازیکنان خوبی را هم در این فصل جذب کنیم. البته هجمه هایی به واسطه حضور پرتعداد ملی پوشان در تیم ما ایجاد شد. به هر حال تیم دانشگاه آزاد مطابق قوانین سازمان لیگ عمل کرد. ما امیدوار هستیم که در این فصل شاهد بازی های خوبی از تیم دانشگاه آزاد باشیم.
وی با اشاره به اهداف تیمش در لیگ ۱۳۹۳ گفت: با بضاعت موجود ما صد در صد قهرمان خواهیم شد. البته اگر سایر تیم ها بازیکن خارجی بگیرند کار سخت می شود. من با مسئولان باشگاه صحبت هایی انجام داده ام. ممکن است در ادامه مسابقات ما هم مجبور شویم چند مهره موثر خارجی بگیریم. ما با صلاحدید و حمایت فدراسیون این آمادگی را داریم که در مسابقات جام باشگاه های آسیا هم شرکت کنیم.
سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد همچنین درباره حمایت های مورد نیاز از سوی فدراسیون گفت: پوشش خبری مسابقات لیگ برتر واترپو بسیار مهم است. امیدوارم فدراسیون زمینه ای را فرآهم آورد تا مسابقات لیگ هر چه بیشتر و بهتر دیده شود. به ویژه در بحث پخش تلویزیونی بازی ها امیدوارم امکانی فرآهم شود تا مسابقات از طریق شبکه های اول تا سوم سیما پخش شود. پخش تلویزیونی از شبکه دیجیتال ورزش هم خوب است اما متاسفانه همه مردم در کشور دسترسی به پخش دیجیتال ندارند.
شهیدی پور با اشاره به لزوم اجرای درست قوانین سازمان لیگ و آیین نامه مسابقات هم گفت: امیدوارم امسال سازمان لیگ تمامی قوانین و مقررات را دقیقا اجرا کند. مواردی چون سالم بودن تابلو های ۳۰ ثانیه در کنار زمین و همچنین دمای آب استخر سال های گذشته دردسر ساز می شد. امیدوارم امسال این مشکلات دیگر به چشم نخورد.
وی در پایان با قدردانی از فعالیت های فدراسیون گفت: امیدوارم با همکاری همه دوستان شاهد لیگی پویا و با نشاط در این فصل باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب