شهیدی پور: میزبانی قطعا در پیشرفت واترپلوی ایران موثر است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ارزیابی خود از مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا گفت: میزبانی قطعا در پیشرفت واترپلوی ایران موثر است و باید این بازی ها پوشش خبری بیشتری داشته باشد تا مردم و علاقه مندان به این رشته جذب شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ارزیابی خود از مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: قزاقستان با تیم های خیلی خوبی در این مسابقات شرکت کرده است. کویت و عربستان هم از بازیکنان خارجی و هم بازیکنان باتجربه بهره می برند. برگزاری این مسابقات در ایران قطعا بر روی واترپلو ایران تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه فدراسیون توانسته تمام امکاناتی را که مناسب بازی های بین المللی است، برای این بازی ها تدارک ببیند.. باید این مسابقات پوشش خبری بیشتری داشته باشد تا مردم و علاقه مندان به این رشته جذب شوند و این رشته در ایران به چشم بیاید.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اشاره کرد: بازیکنان خارجی موجب پیشرفت واترپلو کشورها می شوند. چند سالی است که تیم های عربی از بازیکنان خارجی استفاده می کنند.

علیرضا شهیدی پور درباره عملکرد تیم های ایرانی حاضر در مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا گفت: تیم های ایرانی خیلی خوب مسابقات را شروع کرده اند البته ضعف هایی هم دارند. به عنوان مثال بازیکنان خارجی تیم زرین معدن آسیا به تازگی به ترکیب تیم اضافه شدند ک باعث ناهماهنگی تیمی می شوند. تیم نفت امیدیه هم بازیکنان ملی پوش خوبی را در اختیار گرفته است.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به صدر نشینی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر به احتمال زیاد سال بعد در این رقابت ها شرکت خواهد کرد، گفت: الان خیلی زود است که در این رابطه صحبت کنم. قطعا اگر بتوانیم پتانسیل فعلی تیم را حفظ کنیم، با بهر گیری از بازیکنان فعلی و جذب چند بازیکن خارجی می توانیم در مسابقات دوره بعد موفق ظاهر شویم.

شهیدی پور در باره پیش بینی قهرمان مسابقات اظهار داشت: به نظر من یک تیم فینالیست از قزاقستان است. فینالیست بعدی هم به احتمال زیاد زرین معدن آسیا نماینده شایسته ایران است. به خاطر مسائل حرفه ای بهتر است همین الان درمورد تیم قهرمان مسابقات پیش بینی نکنم.

او در پایان گفت: من یک خواهش دارم که از این بازی ها پوشش خبری بیشتری داشته باشیم. اگر این مسابقات نشان داده نشود و مردم اطلاع نداشته باشند این ورزش باز هم محروم می ماند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب