شهید نوفلاح تهران قهرمان مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان شد

عصر پنج شنبه (15 مرداد 1394) شهید نوفلاح تهران با پیروزی مقابل هیئت شنای زنجان در دیدار فینال، قهرمان مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان رده سنی ۱۲-۱۱ سال عصر پنج‌شنبه (۱۵ مرداد ۱۳۹۴) با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. در پایان این دوره از مسابقات، تیم شهید نوفلاح تهران با غلبه بر هیئت شنای زنجان در یک دیدار دیدنی و نفس گیر به عنوان نخست دست یافت. این مسابقه جذاب که تا آخرین ثانیه ها با هیجان دنبال شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

در مسابقه رده بندی هم ثامن‌الحجج کرمانشاه و مقاومت اصفهان با هم دیدار کردند. این مسابقه هم در نهایت با نتیجه ١٣ بر ١٠ به سود کرمانشاهی‌ها به پایان رسید تا ورزشکاران این استان به نشان برنز دست یابند.

پیش از این و تیم های پنجم تا هشتم هم معرفی شده بودند. پس از برگزاری مسابقه فینال جدول رده بندی هشت تیم برتر کامل شد.

مسابقات سه روزه واترپلو جام شهدای سمنان برای متولدین ۱۳۸۳-۱۳۸۲ برنامه ریزی شده بود. این رقابت ها به میزبانی استان سمنان و در استخر ۲۲ بهمن از سه شنبه (۱۳ مرداد ۱۳۹۴) آغاز شد و عصر روز پنج‌شنبه (۱۵ مرداد ۱۳۹۴) خاتمه یافت.

در این دوره از رقابت‌ها تیم های سمنان – ثامن‌الحجج کرمانشاه – هیئت شنای یزد – مقاومت اصفهان – هیئت شنای تهران – شهید نوفلاح تهران – آکادمی شنای ایرانیان اصفهان و هیئت شنای زنجان حضور داشتند.

 

رده بندی نهایی تیم ها در مسابقات واترپلو جام شهدای سمنان:

  1. شهید نوفلاح تهران
  2. هیئت شنای زنجان
  3. ثامن‌الحجج کرمانشاه
  4. مقاومت اصفهان
  5. هیئت شنای یزد
  6. هیئت شنای تهران
  7.  آکادمی شنای ایرانیان اصفهان
  8. سمنان

 

نتایج مرحله رده بندی و فینال:

پنج‌شنبه (۱۵ مرداد ۱۳۹۴)

رده بندی: ثامن‌الحجج کرمانشاه ١٣ – مقاومت اصفهان ١٠

فینال: شهید نوفلاح تهران ۱۰ – هیئت شنای زنجان ۹

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب