صربستان واترپلوئیست های مونتنگرو را غرق کرد!

رقابت های روز دوم سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۴ با شکست سنگین و دور از انتظار مونتنگرو مقابل صربستان پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در روز دوم از سری رقابت های لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۴ فینا، تیم های برزیل، مجارستان، استرالیا و صربستان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. پیروزی صربستان بر مونتنگرو با اختلاف ۹ گل مهم ترین اتفاق دیروز(سه شنبه) بود.
در نخستین بازی روز دوم این رقابت ها برزیل مطابق انتظار کار سختی در مقاب چین پیش رو نداشت و با حساب ۱۲ بر ۹ حریف خود را از پیش رو برداشت.
مسابقه دو تیم مجارستان و کانادا از گروه B این رقابت ها دومین بازی صبح دیروز بود. در این بازی مجارستان پرقدرت با هفت گل اختلاف حریف خود را مغلوب ساخت تا دومین پیروزی خود را در مرحله گروهی این رقابت ها کسب کند. این بازی با حساب ۱۰ بر ۳ به سود نماینده قاره اروپا به پایان رسید.
در مهم ترین بازی روز دوم این رقابت ها دو تیم مدعی قهرمانی یعنی صربستان و مونتنگرو با یکدیگر دیدار کردند. در این مسابقه صرب ها از همان ابتدای کار برتری خود را به حریف دیکته کردند و جای هیچ گونه قدرت نمایی به همسایه خود ندادند. این بازی با حساب ۱۴ بر ۵ به سود صربستان به پایان رسید.
مربی تیم مونتنگرو در مصاحبه پس از بازی دلیل این شکست را به پیک تمرینی تیم مرتبط دانست و افزود: “این مسابقه در میانه مسیر آماده سازی ما برای رقابت های قهرمانی اروپا قرار گرفت. ما نتوانستیم در دو کوارتر نخست گلی به ثمر برسانیم و زمانی که مقابل تیمی مثل صربستان بازی می کنید از ۵ گل عقب افتادن راه برگشتی نیست. صربستان از دو بازیکن بسیار خوب چپ دست بهره می برد در حالی که ما بازیکن چب دست نداشتیم، همین موضوع یک برتری برای صرب ها به حساب می آمد. علاوه بر این ما سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. امروز ما بد بازی کردیم.”
در دیگر بازی این مرحله از مسابقات نیزامریکا که چند روز پیش قهرمانی مسابقات بین قاره ای را جشن گرفت مقابل استرالیا تن به شکست ۸ بر ۴ داد تا رقابت های گروه B بیش از پیش جذاب و نفس گیر شود.
مسابقات سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو در سال ۲۰۱۴ به مدت شش روزاز تاریخ ۲۶ الی ۳۱ خرداد به میزبانی شهر دبی برگزار می شود.

*گروه بندی تیم ها در رقابت های سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۴:
گروه A: برزیل – صربستان – چین – مونتنگرو
گروه B: امریکا – مجارستان – استرالیا – کانادا

نتایج روز دوم:
برزیل۱۲ – چین۹
مجارستان۱۰ – کانادا۳
صربستان۱۴ – مونتنگرو۵
استرالیا۸ – امریکا۴

*برنامه مسابقات روز سوم رقابت های سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۴:
مجارستان – امریکا
صربستان – برزیل
استرالیا – کانادا
چین – مونتنگرو

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.