صعود امیدیه و دانشگاه‌آزاد به فینال لیگ‌برتر واترپلو

عصر امروز (جمعه) نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی با غلبه بر رقیبان خود در مرحله پلی‌آف، علاوه بر راهیابی به فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال همراه شد. امروز از ساعت ۱۴:۰۰ دو مسابقه در استخر بین المللی ۹دی شیرودی برگزار شد و تیم های نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب مقابل نیروی زمینی ارتش و فولاد مبارکه سپاهان پیروز شدند.

در نخستین بازی از ساعت ۱۴:۰۰، نیروی زمینی ارتش از نفت امیدیه پذیرایی کرد. نزاجا در مرحله گروهی با ۱۵ امتیاز دوم شده بود و امیدیه با ۱۲ امتیاز به مقام سوم رسیده بود. بازی رفت این دو تیم به میزبانی نفتی‌ها در امیدیه با پیروزی ۱۰ بر ۸ مردان نزاجا تمام شد. اما نفت امیدیه در بازی برگشت ارتشی ها را غافل‌گیر کرد و با نتیجه ۱۰ بر ۴ این تیم را از پیش رو برداشت و در مجموع با پیروزی ۱۴-۱۸  به عنوان نخستین فینالیست امسال معرفی شد.

دومین بازی هم محل درخشش تیم مغلوب دور رفت بود. دانشگاه آزاد ۱۸ امتیازی و سپاهان ۸ امتیازی دور گروهی، ساعت ۱۵:۳۰ بازی برگشت را به میزبانی دانشگاه برگزار کردند. دیدار رفت این دو تیم در کمال ناباوری ۱۲ بر ۹ به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسیده بود. اما در این مسابقه هم، تیمی که در بازی رفت شکست خورده بود پرقدرت ظاهر شد. دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی توانست با حساب ۱۷ بر ۶ رقیب سرسخت خود را شکست دهد و  در مجموع باپیروزی ۱۸-۲۶ حریف امیدیه در فینال شود.

با این حساب تیم های نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر صعود به فینال به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند. جمعه هفته آینده (۳۰ بهمن ۱۳۹۴) بازی رفت فینال به میزبانی امیدیه  و دیدار رده‌بندی و دور برگشت فینال هم ۱۴ اسفندبرگزار می شود و  قهرمان بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو در نیمه اسفندماه معرفی می شود.

 

 

نتایج دور برگشت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو:

جمعه- ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ (تهران- مجموعه ورزشی شیرودی- استخر ۹دی)

  • نیروی زمینی ارتش ۴ – نفت امیدیه ۱۰ (مجموع ۱۸ بر ۱۴ به سود امیدیه)
  • دانشگاه آزاد اسلامی ۱۷ – فولاد مبارکه سپاهان ۶ (مجموع ۲۶ بر ۱۸ به سود دانشگاه)

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب