صعود شناگران ایران به فینال ۵۰ متر آزاد در دومین روز/ تکرار رکورد ایران در ۵۰ آزاد توسط سامیار

دومین روز از مسابقات شنا ترکیه با صعود سامیار عبدلی، سینا غلامپور و متین سهران در ماده 50 متر آزاد به فینال این ماده آغاز شدو ملی پوشان ایران عصر امروز باردیگر برای کسب ورودی جهانی تلاش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در دومین روز از رقابت های شنا ترکیه امروز (جمعه) ملی پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده های ۵۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند.

سینا غلامپور، متین سهران و سامیار عبدلی سه نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند که در پایان، سامیار عبدلی با ثبت زمان ۲۲.۹۰  تنها یک صدم ثانیه تا کسب ورودی جهانی فاصله داشت و با ایستادن در جایگاه اول مرحله مقدماتی بار دیگر فرصت دارد همراه با سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۳.۵۹ و متین سهران با زمان ۲۳.۷۲ برای رسیدن ورودی رقابت های جهانی ژاپن عصر امروز در فینال تلاش کنند.

طبق قوانین این مسابقات دو شناگر خارجی فقط در فینال A  راه پیدا میکنند از همین رو سامیار عبدلی و سینا غلامپور در فینال A و متین سهران در فینال B با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. فینال این ماده عصر امروز(جمعه) برگزار می شود.

سامیار عبدلی لژیونر شنای ایران با ثبت زمان ۲۲.۹۰ رکورد ماده ۵۰ متر آزاد را که به نام بنیامین قره حسنلو دیگر شناگر سرعتی ایران ثبت بود را تکرار کرد. قره حسنلو پیش از این در رقابت های لیگ سال ۱۳۹۷ این زمان را به ثبت رسانده بود و سال ها رکورد دار این ماده است.

 

نتایج روز دوم جمعه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲:

مرحله مقدماتی ۵۰ متر آزاد:

  • سامیار عبدلی با ثبت زمان ۲۲.۹۰ راهی فینال شد/ 
  • سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۳.۵۹ راهی فینال شد 
  • متین سهران با ثبت زمان ۲۳.۷۲ راهی فینال شد 

 

 

 

اسامی شناگران اعزامی به رقابت های شنا ترکیه – انتخابی قهرمانی جهان (ژاپن) : 

  1. سینا غلامپور
  2. مهرشاد افقری
  3. سامیارعبدلی
  4. متین سهران
  5. هومر عباسی
  6. ابولفضل سام

مربی : گامر دیلانچیان

سرپرست :سعید ملکا آشتیانی

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب