صف آرایی جوانان ایران مقابل آرژانتین

تیم ملی ایران در دیدار سوم خود در روز چهارم مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان عصر فردا (سه شنبه) به مصاف آرژانتین یک از پنج نماینده قدرتمند قاره امریکا می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران در ادامه مسیر خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه از ساعت ۱۹:۰۰ فردا (سه شنبه) به وقت تهران مقابل آرژانتین به آب می زند.
تیم ملی آرژانتین که این روزها در حال اوج گفتن در واترپلو جهان است تا به حال در سه المپیک حضور داشته و در سال ۱۹۲۸ نیز تا مرحله یک هشتم پیش رفته است. طبق رنکینگ فینا این تیم تا سال ۲۰۱۲ دو پله پایین تر از واترپلو ایران در رده ۲۳ جهان حضور داشته است.
جوانان آرژانتین که در مقابل حریفان پرقدرت اروپایی و آسیایی خود در این مسابقات توفیق چندانی کسب نکره اند در یک دوره مسابقات واترپلو در قاره امریکا با شکست برابر ایالات متحده امریکا نشان نقره آن منطقه را کسب کردند.
تیم ملی واترپلو جوانان آرژانتین تا به امروز در دو بازی خود مقابل مونتنگرو و ژاپن با نتایج ۳-۱۷ و ۸-۱۶ مغلوب شده است. عصر امروز نیز سومین بازی این تیم برابر نماینده پرقدرت اقیانوسیه یعنی استرالیا برگزار می شود.
مسابقه فردا برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم ملی ایران برای زنده نگاه داشتن شانس صعود محکوم به پیروزی مقابل آرژانتینی است که روز به روز شرایط بهتری کسب می کند.
ایران و آرژانتین از ساعت ۱۹:۰۰ فردا (سه شنبه) در استخر فدراسیون شنا ترکیه با هم دیدار می کنند.

*نتایج ایران و آرژانتین تا انتهای روز دوم مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان:
روز نخست:
ایران ۳ – ژاپن۱۲
آرژانتین۳ – مونتنگرو۱۷

روزدوم:
ایران یک – استرالیا ۱۳
آرژانین۸ – ژاپن۱۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب