طاهریان: محدودیت زمانی تنها دغدغه‌ام است

شمارش معکوس برای سیروس طاهریان سرمربی تیم‌ملی واترپلو شروع شد، شمارش معکوس تا شروع مسابقات توسعه جهانی واترپلو. او که اسفندماه کارش را شروع کرده حالا از آمادگی 80 درصدی شاگردانش اطمینان دارد.
مهری رنجبر:
به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روزنامه خبر ورزشی نوشت: طاهریان می‌گوید: «بچه‌ها بعد از ۱۵ فروردین‌ماه هر روز دو جلسه صبح و عصر تمرین می‌کنند. با این شرایط به آمادگی ۷۵ تا ۸۰ درصدی رسیده‌اند.» با اینکه یک ماهی فرصت دارد اما هیچ چیزی به اندازه محدودیت زمانی او را اذیت نمی‌کند:«حالا تنها دغدغه ما محدودیت زمانی است. به راحتی صحبت کردن هم نیست. نمی‌خواهیم وقت کم بیاوریم. تیم بدنسازی می‌کند، در کنارش شنا، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام می‌دهند. به‌هر‌حال تیم کم‌کم آماده می‌شود تا سه هفته دیگر که تیم خارجی برای تمرین مشترک و دیدار تدارکاتی می‌‌آید.»

سرمربی تیم هم هنوز نمی‌داند چه تیمی حریف تدارکاتی ایران باشد:«فعلاً فدراسیون در حال رایزنی است و ظاهراً مکاتبات انجام شده و فعلاً منتظرند ببینند چه تیمی جواب می‌دهد.» حتی اگر تیم خارجی هم برای بازی تدارکاتی نیاید، طاهریان راهکار دیگری برای محک شاگردانش تا قبل از شروع مسابقات دارد. هرچند حرفی از آن نمی‌زند:«اگر حریف خارجی هم نداشته باشیم، دو راهکار گذاشته‌ایم تا تیم بدون بازی تدارکاتی هم نماند. البته بازی با تیم‌های لیگی برای تیم‌ملی فایده ندارد چراکه ممکن است آن تیم در حد تیم‌ملی نباشد.

ما حریفی در حد تیم‌ملی می‌خواهیم. البته حریفی خیلی تاپ مثل صربستان هم نمی‌خواهیم. تیمی در حد بچه‌های ملی‌پوش می‌خواهیم که آنها را در شرایط مسابقه قرار دهد چراکه دنبال نتیجه هستیم. از طرفی بعد از آن هم ترکیب تیم را مشخص می‌کنیم.»

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب