طاهریان: نمی توانم معجزه کنم، اما می شود این تیم را قهرمان کرد

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران گفت: احتمال قهرمانی در بازی های توسعه جهانی وجود دارد اما اگر قهرمان نشویم، قسمت مان این بوده است.

مرتضی رضایی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرآنلاین نوشت:
سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران در آستانه رقابت های فینا تراپی درباره آمادگی تیمش می گوید:«فشار تمرینات زیاد شده است اما هرچه که به پایان نزدیک می شویم بچه ها استرس شان بیشتر می شود.هرچند که یک روانشناس ورزشی در کنار آنها حضور دارد اما باور کنید که فشار آنقدر بالاست که من خودم هم استرس دارم. فکر می کنم همه این ها به دلیل این است که ما میزبان هستیم. اگر میزبان نبودیم شرایط کلی فرق می کرد.»
طاهریان این را گفت و ادامه داد:«همه از ما انتظار دارند.ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا جام قهرمان را در تهران نگه داریم.»
از او پرسیدیم و اگر این اتفاق نیفتد که طاهریان گفت:«حتما قسمت نبوده است.در هر صورت ما تلاش خودمان را می کنیم.باید منصفانه قضاوت کرد.حتی اگر ما قهرمان هم نشویم در این دو ماه تلاش خودمان را کرده ایم.بچه های من از زندگی شان زده اند و در اختیار تیم ملی بوده اند.امیدوارم به حقشان که قهرمانی در این رقابت ها هست برسند.»
پخش بازی ها از تلویزیون تا چه اندازه می تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد؟اصلا آیا این رقابت ها پخش تلویزیونی می شود؟:«تا جایی که بنده می دانم قرار است بازی ها از تلویزیون پخش شود.اصلا این یک شرط از جانب فینا است.حتی از ما خواسته شده که جایگاه دوربین های تلویزیونی در استخر را فراهم کنیم.فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.به نظر شما واترپلو چه فرقی با فوتبال دارد که نباید پخش شود؟یک بازیکن فوتبال شاید در طول یک فصل یک میلیارد تومان بگیرد.با این یک میلیارد تومان چند تیم واترپلو می شود تشکیل داد.ما نمی توانیم توقعی داشته باشیم اما وقتی برای یک میزبانی هزینه می شود باید تمام چیزهایی که خواسته شده برآورده شود.»
او ادامه داد:«حرف من این است،وقتی هزینه ای نمی شود نباید هم توقعی داشت.بچه ها من سر وقت می آیند،سر وقت می روند و تیم یک دستی هستند.آنها چیزی از ملی پوشان فوتبال کم ندارند و دارند در جبهه دیگری می جنگند.خودشان که به من قول داده اند قهرمان می شوند باز هم باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. امید ما به خدا است. من خودم خیلی خوش بین هستم و فکر می کنم اتفاق های خوبی خواهد افتاد.اما باید بگویم که بنده نمی توانم معجزه کنم.»

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب