طاهری: تیم فعالی در راس فدراسیون حضور دارند

رئیس هیات شنا استان مرکزی گفت: در حال حاضر تیم فعالی در راس فدراسیون حضور دارند که امیدوارم در 4 سال آینده نیز کار خود را با این مدیران ادامه دهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ناصر طاهری رئیس هیات شنا استان مرکزی درباره فعالیت های هیات شنا این استان گفت: در بخش آقایان در شنا، شیرجه و واترپلو فعال هستیم. در شنا رشد بسیار خوبی داشته ایم. شناگران زیر ۱۲ سال استان در مسابقات زنجان رکوردهای قابل توجهی را به ثبت رساندند. به تازگی نیز تجهیزات شیرجه را مهیا کردیم و علاقمندان در این رشته مشغول هستند. در واترپلو از رده های پایه کار خود را آغاز کرده ایم. ضمن این که استان مرکزی امسال در لیگ برتر واترپلو تیم داری خواهد کرد. بانوان استان نیز در دو رشته شنا و شنای موزون فعالیت های خوبی دارند.
طاهری افزود: دو استخر به طور کامل در دست هیات است. یک استخر به بانوان و استخر دیگر به آقایان تعلق دارد. این استخرها از طریق رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات واگذار شده است. در هر دو استخر ساعت هایی برای آموزش، اوقات فراغت و تمرینات قهرمانی گنجانده شده است.
او ادامه داد: استان مرکزی از ظرفیت بسیار خوبی در ورزش های آبی برخوردار است. ۱۱۰ مربی خانم و ۹۰ مربی آقا در استخرهای استان فعالیت می کنند. به علاوه این که کلاس های مربیگری و داوری برگزار می شود. ۳ تن از شناگران استان در تست های ورودی تیم ملی شرکت کرده اند. بنا بر درخواست ما قرار شده است این سه نفر در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در مدیریت قبلی هیات وجود داشت، فعالیت ها محدود شده بود. اما امروز با تلاش همکاران درهیات، اقدامات لازم صورت گرفته است تا جایی که درخواست برگزاری مرحله دوم و سوم لیگ برتر واترپلو و برگزاری اردوی تیم ملی شنا را مطرح کرده ایم.
رئیس هیات شنا استان مرکزی درباره بزرگ ترین چالش پیش روی هیات اظهار داشت: بزرگ ترین مشکل نبود بودجه است. دو استخر استان با تمام توان به مردم خدمات رسانی می کنند اما ما در پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه هستیم زیرا استخرها زیر نظر ادراه کل هستند و درآمد آن ها به هیات تعلق نمی گیرد. وزیر ورزش و جوانان در سفری که به استان مرکزی داشت با چند کارخانه صنعتی برای زیر پوشش گرفتن هیات های ورزشی رایزنی هایی را انجام داد تا بخشی از هزینه ها از سوی صنعت تامین شود، اما این کارخانجات به دلایل مختلف هنوز جوابی نداده اند. فدراسیون نیز خود در چند سال اخیر با کمبود بودجه روبرو بوده است.
طاهری درباره تعامل هیات استان مرکزی با فدراسیون خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی با فدراسیون نداریم. در هر شرایطی فدراسیون هیات را حمایت کرده است. تیم فعالی در راس مدیریت مشغول به کار هستند و زحمات زیادی می کشند. من شخصا به طور دائم با رضوانی و سمیع زاده در ارتباط هستم. معتقدم شنا در سال های اخیر با توجه به فعالیت های انجام شده رشد خوبی داشته است. امیدورام در ۴ سال آینده نیز با مدیران فعلی به کار خود ادامه دهیم.
او درباره انتظارات هیات استان مرکزی از فدراسیون گفت: از فدراسیون انتظار می رود به استان ها توجه ویژه ای داشته باشد چرا که ملی پوشان از تیم های استانی به سطوح ملی پا می گذارند. فکر می کنم لازم است هر از چند گاهی نماینده ای از فدراسیون به استان ها بیاید و مشکلات را از نزدیک لمس کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب