عباسی: باکو سکوی پرتاب واترپلو در جاکارتا است

عباسی معتقد است بازی های کشورهای اسلامی می تواند سکوی واترپلو برای مسابقات آسیایی اندونزی باشد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدجواد عباسی عضو تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: از فروردین ماه اردوهای تیم ملی آغاز شد و بدون وقفه حتی در روزهای عید مبعث، روز پدر و سیزده بدر ادامه داشت. تمرینات فشرده‌ای را با وجود کمبود وقت پشت سر گذاشتیم. اکنون به آمادگی صد در صد رسیده‌ایم و امیدوارم پرچم کشورمان را در باکو به اهتزاز در بیاوریم.

عباسی ادامه داد: تیم ترکیه برای ما ناشناخته است. اما می دانیم خوب بازی می کند. ما هم چیزی از آن ها کم نداریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد. 

بازیکن تیم ملی واترپلو درباره جوانگرایی در تیم ملی اظهار داشت: همه جای دنیا جوانگرایی رخ می دهد. این اتفاق در تیم ملی ما نیز با نظر مربی حرفه‌ای اتفاق افتاده است. با توجه به این جوان گرایی در طول ۲ سال گذشته نتایج خوبی به دست آمده است که نتیجه آن را در بازی‌های آسیایی ژاپن مشاهده کردیم. اگر با همین روند ادامه دهیم می‌توانیم در اندونزی نیز نتایج خوبی بگیریم. مسابقات باکو می‌تواند سکوی پرتاب واترپلو به مسابقات آسیایی اندونزی باشد.

وی افزود: اولین گله مندی من از نبود بازی‌های تدارکاتی است. بازی های تدارکاتی موجب پیشرفت تیم می‌شود و برای جوانان تجربه بسیار خوبی است. البته فدراسیون تمام تلاش خود را انجام داد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب