عبدالهی: تمرینات تیم ملی شنا هدف‌دار شده است

شناگر تیم نفت امیدیه در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات تیم ملی هدفمند دنبال می شود که این باعث دلگرمی شناگران شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نیما عبدالهی شناگر استان البرز که به تمرینات هماهنگ تیم ملی دعوت شده است در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد تمریناتش گفت: هفته ای شش جلسه زیر نظر حامد رضاخانی مربی تیم ملی، شنا می کنم و سه جلسه نیز به بدنسازی می پردازم.

وی ادامه داد: قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی، تمریناتم را انجام می دادم اما حضور سرمربی تاثیر مثبتی بر روی تمرینات گذاشته است. تمامی شناگران زیر نظر یک نفر تمرین می کنند و تمرینات نظم خاصی به خود گرفته است و هدفمند تر دنبال می شود. البته با حضور رئیس جدید فدراسیون و انتخاب سرمربی تغیرات مثبتی را شاهد بودیم که امیدوارم ادامه دار باشد.

نیما عبدالهی سطح رقابت های لیگ را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: سطح رقابت های لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده است. تعداد تیم های شرکت کننده افزایش پیدا کرده است و پخش زنده مسابقات باعث شده که اسپانسر ها به سمت این رشته ورزشی بیایند.

شناگر تیم نفت امیدیه در ادامه افزود: حضور اسپانسر ها در شنا باعث دلگرمی شناگران می شود. اگر شنا اسپانسر پیدا کند قرارداد شناگران بالاتر می‌رود. پخش زنده رقابت های شنا می تواند به جذب اسپانسر ها کمک بسیاری کند.

عبدالهی در مورد تمرینات هماهنگ اردوی تیم ملی گفت: همانطور که قبلاً هم اشاره کردم تمرینات هماهنگ زیر نظر سرمربی تیم ملی بسیار موثر است. اگر اردوهای تیم ملی پیوسته و متمرکز انجام شود انگیزه شناگران بالاتر می رود. هنگامی که در یک برنامه تمرینی با سایر شناگران شنا می‌کنیم و رقیب تمرینی داریم کمک بزرگی به پیشرفت شنا می شود.

شناگر سرعتی تیم ملی یکی از مشکلات تمرینی اش را دوری راه مطرح کرد و ادامه داد: من در کرج زندگی می کنم. یک سال است که برای انجام تمریناتم به تهران می آیم تا در استخر ۹ دی شنا کنم. روزی چهار ساعت در راه هستم و انرژی که برای تمرین لازم است را تا حدودی از دست می دهم . اگر مسئولان فدراسیون برای شناگران شهرستانی تدبیری بیاندیشند و برای ما خوابگاه در نظر بگیرند کمک بزرگی را برای ما انجام داده اند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب