عربدوست: نقاط ضعف خود را پوشش دادیم

سرمربی تیم واترپلو زرین معدن آسیا با اظهار خشنودی از کسب دومین پیروزی تیمش در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: خوشبختانه نقاط ضعف خود را پوشش دادیم و به یک برد شیرین دست یافتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اکبر عربدوست پس از کشب دومین پیروزی تیمش در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که به تهران آمده‌اند دنبال قهرمانی هستند. تیم حریف از تیم‌های ریشه‌دار آسیا بود و در سه دوره حضور خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با این تیم روبرو شده بودیم.نماینده کویت سه بازیکن بسیار خوب در ترکیب خود دارد و از پتانسیل بالایی برخوردار است. بازی‌ پایاپایی بود و خوشبختانه در آخر بازی بازیکنان ما توانستند با پوشش دادن نقاط ضعف پیروز بازی شوند.

سرمربی تیم زرین معدن آسیا در پاسخ به این سؤال که چه تیمی قهرمان این دوره از مسابقات خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات واقعاً بالاست و تیم‌های بسیار خوبی در این دوره شرکت‌کرده‌اند که این نشان‌دهنده آینده روشنی برای واترپلوی آسیا است.  هدف‌گذاری ما هم همین موضوع است. با روند رو به رشدی که داریم سعی می‌کنیم روی سکو برویم. ما دو بازیکن افسانه‌ای واترپلوی جهان را جذب کرده‌ایم که سه مدال طلای المپیک را کسب کرده‌اند. بازی اول ما سطح بالایی نداشت و به همین دلیل بازیکنان نتوانستند هماهنگ شوند از طرفی این دو بازیکن خارجی دیر به تیم ما اضافه شده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند مطمئن باشید در ادامه مسابقات بازی‌های بهتری از تیم زرین‌معدن خواهید دید.

وی با اشاره به پوشش خوب رسانه ای این مسابقات گفت: از همه اصحاب رسانه تشکر می کنم که خیلی خوب از برگزاری این رقابت ها حمایت کردند. قطعا پوشش خبری موفقیت های نمایندگان ایران در رسانه های گروهی نقش موثری در بالا بردن روحیه ورزشکاران خواهد داشت.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب