عسگری: در این سن و سال به توجه نیاز داریم تا فراموش نشویم

پدر شیرجه ایران گفت: ما در این سن و سال که اکنون هستیم نیاز به توجه داریم تا فراموش نشویم.

آرش عبدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تقی عسگری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص رونمایی از تندیس خود توسط مسئولان ورزش کشور اظهار داشت: برای نخستین بار است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این کار قشنگ را انجام می‌دهد و همین امر باعث خواهد شد تا هم در روحیه جوانان خیلی اثرگذار باشد و هم آنها بیشتر به سمت حضور در ورزش گرایش پیدا و تلاش کنند تا بتوانند در مسابقات برون مرزی به مدال برسند و روزی مانند ما به اینجا بیایند.

وی در خصوص اینکه این اتفاق چقدر از لحاظ انگیزشی برای او مثمرثمر خواهد بود، گفت: ما در این سن و سال که اکنون قرار داریم نیاز به توجه داریم تا فراموش نشویم. اینکه مسئولان، پیشکسوتان را جمع می‌کنند و چنین برنامه‌هایی را برای ما می‌گذارند خیلی رضایت‌بخش است و بابت این موضوع از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمال تشکر و قدردانی را دارم.

پدر شیرجه ایران در مورد اینکه چرا از پتانسیل قهرمانان و پیشکسوتان ورزش چندان استفاده نمی‌شود، توضیح داد: من گلایه‌ای از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و حتی نظام مهندسی دارم و آن هم این است که تمام طرح‌هایی که در ایران توسط مهندسان مشاور برای استخرها راه‌اندازی می‌شود طبق قانون جهانی است. من سال‌ها تلاش کردم که به گوش مسئولان برسانم این هزینه بیت‌المال به راحتی هدر ندهید. اکنون حتی استخر آزادی هم که در مسابقات رسمی و آسیایی در آن انجام می‌گرفت اکنون دیگر انجام نمی‌شود زیرا مربوط به قانون گذشته است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب