علیایی: امیدوارم ورودی المپیک را کسب کنیم

شناگر جوان تیم ملی با اشاره به تلاش تمامی شناگران تیم ملی گفت: مربیان و شناگران تیم ملی جوانان تلاش و تمرینات بسیاری انجام داده اند و امیدوارم که ورودی المپیک را به دست آورند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرین علیایی شناگر استقامتی روی ایران تمرینات اردوی تیم ملی جوانان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در مدت سه هفته ای که در اردوی تمرینی بودیم به شرایط مطلوبی رسیدیم و تمامی شناگران تیم از نظر بدنی و روحی در آمادگی خوبی به سر می برند.
وی افزود: پس از اتمام اردوی سه هفته ای جوانان به شهرهای خودمان بازگشتیم و طبق برنامه سرمربی تیم تمریناتمان را ادامه می دهیم. اواخر فروردین ماه به تهران برمی گردیم و بعد از چند جلسه تمرین عازم مسابقات بین المللی دوبی خواهیم شد.
علیایی با اشاره به اینکه تجربه حضور در این رقابت ها را داشته است گفت: دو سال پیش در این رقابت ها شرکت کردم که تیم های خوبی در آن حضور داشتند، دررده سنی ۱۷-۱۵ سال رکوردهای خوبی زدم و توانستم سه مدال طلا نیز کسب کنم.
وی در مورد رقابت های بین المللی دبی تصریح کرد: در سال های گذشته این مسابقات با عنوان جایزه بزرگ برگزار می شد اما امسال مستقیماً زیر نظر فینا است. خوشبختانه این مسابقات استخر خوبی دارد و آب آن سبک است و می تواند به شناگران برای رسیدن به رکوردهای بهتر کمک کند.
شناگر جوان تیم ملی با توجه به استقامتی بودن ماده تخصصی اش اظهار داشت: تفاوت هایی میان شناگران سرعتی و استقامتی وجود دارد که همین تفاوت ها رشته های استقامت را کمی سخت تر کرده است به طور مثال اگر یک شناگر استقامتی سه روز تمرین نکند استقامتش کم می شود ولی اگر شناگر سرعتی یک هفته هم تمرین نکند مشکل چندانی نخواهد داشت. به همین دلیل آوردن ورودی برای من کمی سخت تر از سایر شناگران است.
علیایی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی جوانان تصریح کرد: امیدوارم که تیم ملی جوانان عملکرد خوبی را در مسابقات دبی به نمایش بگذارد و تمامی شناگران تیم بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند و صمیمیتی که در اینجا بین شناگران تیم به وجود آمده است در شرایط مسابقات نیز حفظ شود.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب