مربی واترپلو ساحلی

علی امیریان: حریفان سختی در آسیا داریم

مربی تیم ملی واترپلو ساحلی ایران با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیم ملی گفت: حریفان سختی در این مسابقات داریم ولی تمام هدف ما این است که در بازی های آسیایی به عنوان یک مدعی شرکت کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی امیریان مربی تیم ملی واترپلو ساحلی در ارزیابی خود از شرایط تیم ملی واترپلو ساحلی ایران اظهار کرد: دوره اول تمرینات تیم ملی واترپلو ساحلی شروع شده است. در حال حاضر در استخر ۹  دی تمرین می کنیم و همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند. ملی پوشان چون در لیگ برتر واترپلو بازی می کنند و از نظر بدنی در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند. همچنین یک اردوی تدارکاتی در کیش برگزار می کنیم. بعد از آن در تهران چند بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتر داریم که این ها می تواند محک خوبی برای ما باشد.
مربی تیم واترپلو ساحلی ایران گفت: تیم ملی ایران اولین دوره است که در مسابقات واترپلو ساحلی شرکت می کند. هر چند بازیکنان تجربه بازی در تورنومنت های بین المللی واترپلو ساحلی را ندارند ولی امیدواریم که در این رقابت ها بهترین نتیجه را بگیریم. تمام هدف ما این است که در این مسابقات به عنوان یک مدعی شرکت کنیم. هدفمان قهرمانی در این رقابت ها است. تایلند و قزاقستان جدی ترین رقیبان ما هستند.
او اشاره کرد: قزاقستان از نظر واترپلو خیلی پیشرفت کرده است ولی با یک برنامه و تاکتیک مناسب می توانیم تیم ها را شکست دهیم. امروزه اساس موفقیت در هر ورزشی برنامه ریزی مدون است که واترپلو ساحلی هم یکی از رشته هایی است که باید برنامه ریزی مدونی برای آن داشته باشیم.
علی امیریان عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر فنی خیلی خوب هستند فقط باید از نظر تجربه و شرکت در تورنومنت های مختلف برای ملی پوشان برنامه هایی را تدارک ببینیم. انتظار دارم که اردوهای تدارکاتی بیشتری در نظر بگیرند. باید به واترپلو نگاه ویژه ای داشته باشیم تا با سرمایه گذاری خوب دوباره واترپلو به سیر پیشرفت خود ادامه دهد.
او در پایان گفت: انشاالله با با روی سکو رفتن بتوانیم برای کشورمان افتخار کسب کنیم و بهترین مدال این بازی ها را به دست آوریم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب