علی رضا سلطانی: شرایط فینالیست ها برابر است

بازیکن تیم شهبازی زنجان در مورد رقابت فینال گفت: با توجه به شرایط برابر فینالیست ها اجرای تاکتیک های خوب برنده را مشخص می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی رضاسلطانی بازیکن تیم شهبازی زنجان با توجه به تمرینات مستمر شهبازی گفت: قبل از دیدار نیمه نهایی تمرینات منسجمی را دنبال کرده ایم که این تمرینات تا به امروز ادامه داشته است و تمامی تلاشمان را برای به نمایش گذاشتن یک دیدار حرفه ای و جذاب انجام می دهیم.
وی در مورد شرایط شهبازی زنجان گفت: با توجه به تمرینات بی وقفه ای که انجام داده ایم بازیکنان در شرایط نرمال و مطلوبی قرار دارند. خوشبختانه تیم مصدوم و بازیکن محروم ندارد. همه به انجام یک بازی خوب فکر می کنند و زحمات بسیاری نیز برای رقابت های لیگ کشیده اند. امیدوارم با انگیزه بالایی که برای قهرمانی دارند فینال این رقابت ها با پیروزی شهبازی به پایان برسد.
سلطانی با مساوی ارزیابی کردن شرایط دو تیم در فینال یادآور شد: تیم نفت امیدیه چند بازیکن خوب ملی را در اختیار دارد چند سال نیز نایب قهرمان لیگ بوده است. مربی این تیم یکی از با تجربه ترین مربیان حاضر در لیگ است. شرایط هر دو تیم از نظر بازیکنان و مربی در شرایط مساوی قرار دارد.
بازیکن تیم زنجان در مورد نتیجه رقابت فینال گفت: هیچ گونه پیش زمینه فکری در مورد برد یا باخت در ذهن ندارم. هر تیم یکه بتواند تاکتیک ها را بهتر اجرا کند و کمتر اشتباه کند پیروز میدان خواهد شد. همانطور که اشاره کردم هر دو تیم در شرایط مساوی هستند.
وی یکی از نکات مثبت بیست و سومین دوره لیگ برتر را حضور دانشگاه آزاد مطرح کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه سطح رقابت های امسال از سال گذشته بهتر بود حضور دانشگاه آزاد در لیگ بعد از چند سال وقفه بسیار برای لیگ امسال مفید واقع شد. خوشبختانه این حضور باعث شد که تمامی بازیکنان خوب و ملی پوش بتوانند به واسطه حضور دانشگاه آزاد در لیگ شرکت کنند و هیچ بازیکنی بدون تیم نماند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.