عملکرد تیم واترپلو جوانان ایران در مسابقات جهانی استرالیا بررسی می شود

در نشست اعضای کمیته فنی واترپلو عملکرد تیم واترپلو جوانان ایران در نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان در استرالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این نشست که سه شنبه هفته آینده با حضور محمد هادی بیک، حمید شب انگیز، کامبیز رخشانی مهر، مسعود رضوانی، سیروس طاهریان، محمد جواد پذیرفته و به ریاست نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو در محل فدراسیون شنا برگزار خواهد شد اعضا ضمن بررسی عملکرد تیم واترپلو جوانان به ارزیابی نیم فصل اول بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو خواهند پرداخت.

در این جلسه اعضا همچنین در خصوص انتخاب مربی تیم واترپلو کمتر از ١٧ سال کشورمان برای حضور در مسابقات رده های سنی آسیا در سال ٢۰١٣ و همچنین تدوین و برنامه ریزی اردو های تیم های ملی بزرگسالان و جوانان(کمتر از ١٧ سال) به تصمیم گیری خواهند پرداخت.

نشست کمیته فنی واترپلو ساعت ١۰ صبح روز سه شنبه ۵ دی ماه در محل سالن جلسات فدراسیون شنا برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.