عملکرد تیم ملی شنا فردا بررسی می‌شود

صبح فردا (دوشنبه) جلسه‌ای کارشناسی با هدف تحلیل و ارزیابی فنی اردوی مجارستان و مسابقات شنای انتخابی المپیک در محل فدراسیون شنا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنای ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو، پس از ماه‌ها تمرین مستمر در ایران به اردوی یک ماهه مجارستان و پس از آن مسابقات انتخابی این کشور اعزام شد. رقابت‌های انتخابی بوداپست از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵ برگزار شد که در پایان آن ملی‌پوشان موفق به کسب دو مدال و جابجایی یک رکورد رده سنی شدند. در پایان این رقابت‌ها نیز یک سهمیه والید کارت به شناگران ایران اختصاص پیدا کرد.

حال پس از گذشت یک هفته از این مسابقات، جلسه‌ای به مدیریت محسن سمیع‌زاده دبیرکل فدراسیون شنا با هدف بررسی کارشناسی نتایج بدست آمده برگزار می‌شود.

از عباسعلی کشتکار، خشایار حضرتی، فرشاد کرمی، عبدالرضا ریاحی، محمدحسین اقبالی، ابوطالب مشهور، مجید مشتاق عشق، حمید اسکندریون، محمد بیداریان و گامر دیلانچیان برای حضور در این نشست دعوت شده است.

این جلسه رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح دوشنبه (۲۱ تیر ۱۳۹۵) در محل سالن جلسات فدراسیون شنا برگزار می‌شود.

 

برای مشاهده زمان‌ها و رکوردهای ثبت شده شناگران ایران در مسابقات شنای انتخابی المپیک بوداپست روی لینک‌های مربوطه کلیک کنید.

 

اعضای تیم ملی شنای ایران (انتخابی المپیک ریو):
  • کادر فنی: عباسعلی کشتکار (سرمربی) – خشایار حضرتی (مربی)
  • شناگران: جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب