غفوری: تیم ملی واترپلو ۱۰۰درصد روی سکو می‌رود

رئیس کمیته فنی واترپلو قول کسب سکو در بازی‌های کشورهای اسلامی را از طرف تیم ملی واترپلو به مردم ایران داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم ملی واترپلو در رقابتهای کشورهای اسلامی به روی سکو می‌رود، افززود: بدون هیچ دغدغه‌ای ۱۰۰درصد قول می‌دهم که تیم ملی دراین بازی ها به روی سکو می‌رود و بین ۳ تیم برتر خواهد بود. ضمن این که باید بگویم حریفان ما هم تیم‌های خوبی هستند. تیم ملی اکثرا با بازیکنان جوان به این بازی‌ها اعزام می‌شود. هدف اول ما کسب سکو است و هدف دومی که امیدواریم به این مهم دست یابیم پیشرفت کردن بازیکنان جوان و تیم ملی در این بازی‌ها است.

او همچنین در مورد برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی واترپلو قبل از اعزام شدن به این رقابت‌ها نیز تصریح کرد: اردوهای تیم ملی از سال گذشته و اواخر لیگ برتر آغاز شده است. اردوی تیم ملی از یکم تا ششم فروردین تعطیل بود ولی در حال حاضرتیم ملی زیر نظر الکساندر چیریچ تمرینات خود را برای حضور مقتدرانه دراین رقابت‌ها ادامه می‌دهد.

غفوری در ادامه به پیشرفت چشم گیر تیم ملی واترپلو در سال اخیر اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته ما هم بازیکن خوب داشتیم و هم واترپلوی خوب، اما با آمدن الکساندر چیریچ تیم ملی واترپلو با تحولات خوب زیادی رو به رو شده است. در حال حاضر بازیکنان ما تاکتیک پذیرتر شده و تکنیک بالاتری دارند. در گذشته شاید تیم ملی به یک بازیکن وابستگی خاصی داشت اما با آمدن این مربی جوان و با انگیزه هم در تیم ملی جوانگرایی صورت گرفته و هم تیم ملی به معنای واقعی یک تیم است که از انسجام خاصی برخوردارشده است.

او در مورد اردوهای تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال نیز خاطرنشان کرد: قبل از عید و در سال گذشته این تیم در دو گروه ۳۵ نفره اردویی را برگزار کرد که جای امیدواری داشت. از فردا صبح نیز دور دوم اردوی این تیم با کمی تغییرات پیگیری می‌شود. در دور رفت حدود ۷۰ نفر در اردو بودند ولی الان تعدادی از این بازیکنان با توجه به نظر کادر فنی از اردو کنار رفته‌اند. همچنین به دلیل این که این تیم تازه تشکیل شده است برنامه‌هایی را نیز برای این تیم در نظر داریم که با برگزاری یک جلسه در کمیته فنی واترپلو این برنامه‌ها را اعلام می کنیم.

رئیس کمیته فنی واترپلو در پایان شروع هرچه زودتر لیگ برتر واترپلو را مهم دانست و گفت: قرار است روز ۱۳ اردیبهشت جلسه‌ای در فدراسیون برگزار کنیم تا تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر واترپلو را مشخص کنیم. شروع هرچه زودتر این رقابت‌ها بسیار ضروری است. به بازی‌های باشگاه‌های آسیا نزدیک می‌شویم و باید بتوانیم تیم‌های آماده‌ای را به این رقابت‌ها اعزام کنیم. تا حدود دو ماه دیگر سعی می‌کنیم این رقابت‌ها را برنامه ریزی کرده و از سر بگیریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب