غفوری: جوانان واترپلوئیست می‌توانند به دور دوم مسابقات جهانی صعود کنند

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: تیم خوبی را روانه مسابقات قهرمانی جهان کرده ایم و معقتدم ایران می‌تواند به دور دوم صعود کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،نادر غفوری در خصوص شرایط تیم ملی واترپلوی جوانان ایران اظهار داشت: شرایط بازیکنان بسیار خوب است؛ اردوی تدارکاتی مناسبی نداشتیم و با این شرایط اگر به مسابقات قزاقستان اعزام می‌شدیم می‌توانستیم در جمع برترین‌ها قرار بگیریم.
وی افزود: یازده نفر از بازیکنان کنونی می‌توانستند در مسابقات قزاقستان حضور پیدا کنند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، نتایج بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی جهان کسب می‌کردیم. سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان ایران درمورد حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: اگر بتوانیم تیم‌های ترینیدادوتوباگو و ازبکستان را شکست دهیم می‌توانیم به دور دوم صعود کنیم. تیم‌های رومانی و یونان هم حریفان سختی هستند که سعی می‌کنیم برابر آنها هم نتیجه خوبی کسب کنیم. غفوری که با خبرنگار فارس گفتگو می کرد با اشاره به رقابت های آسیایی دبی که تیم ایران نتوانست در آن حضور پیدا کند، عنوان کرد: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، چون اگر اعزام می‌شدیم می‌توانستیم سهمیه جهانی کسب کنیم. وی با بیان اینکه امسال امیدمان به تیم جوانان است، شایان ذکر است تیم واترپلو جوانان ایران در گروه سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با تیم‌های رومانی، یونان، تیرینیداد و توباگو و ازبکستان هم‌گروه است و تیم ملی واترپلو جوانان ایران در آغاز رقابتهای خود در مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان فردا شنبه در نخستین گام به مصاف تیم ملی واترپلو ترینیدادو توباگو می رود.. مسابقات واترپلو قهرمانی جهان از امروز جمعه ١۰ آذر با شرکت ٢۰ تیم (۴ گروه ۵ تیمی) در استرالیا آغاز شد.

image_printپرینت مطلب