غفوری: در بین ۱۰ تیم برتر جهان باشیم به هدفمان رسیده‌ایم

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: اگر تیم ملی واترپلو جوانان به جمع ۱۰ تیم برتر رقابت‌های جهانی صعود کند به هدفمان رسیده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام رضایت از شرایط فعلی تیم ملی جوانان واترپلو اظهار کرد: با آمدن آقای چیریچ ترکیب اصل تیم ملی بزرگسالان ما را همین بازیکنان زیر ۲۰ سال تشکیل داده‌اند. در کنار این هم اردوهایی که داشته‌ایم شرایط تیم بهتر شده است. از آمادگی تیم ملی راضی هستم و به نظر من این تیم برای مسابقات پیش رو آماده است.

او افزود: قبل از برگزاری این اردوها ما به مسابقات باکو رفتیم و پس از آن هم در مسابقات تدارکاتی سنگاپور شرکت کردیم تا تیم هماهنگ شود. قبل از اعزام به بازی‌های جهانی هم تیم ملی جوانان مسابقات تدارکاتی را با کشورهای صربستان، استرالیا و حتی خود آمریکا خواهد داشت که قطعاً در آمادگی این تیم تأثیر به سزایی می‌گذارد.

غفوری با بیان اینکه پیش از این بهترین نتایج ایران در زیر ۱۸ سال عناوین چهاردهم و پانزدهم در این مسابقات بوده است، اظهار کرد: فکر می کنم این تیم در آمادگی خوبی به سر می‌برد و امید زیاد به این تیم دارم. به نظرمن اگر این تیم به جمع ۱۰ تیم برتر صعود کند اهداف فدراسیون را محقق کرده است چرا که هرچه مسابقات را در رده‌های سنی بالاتر پیگیری کنیم سطح مسابقات بالاتر می‌رود و قرار گرفتن در جایگاه‌های بالاتر سخت می‌شود.

رئیس کمیته فنی واترپلو با بان اینکه در حال حاضر با ترافیک تمرینات تیم‌های ملی روبرو هستیم ادامه داد: اگر دقت کنید ما الان در رده‌های زیر ۱۷سال، رده زیر ۲۰سال و هم در رده بزرگسالان با ترافیک برگزاری تمرینات روبرو هستیم که جای خوشحالی دارد. از نظر پشتوانه سازی هم در حال حاضر شرایط خوبی داریم که جا دارد از مسئولان تشکر کنیم.

او در مورد نظر الکساندر چیریچ درباره‌ی سطح تیم ملی جوانان واترپلو عنوان کرد: چیریچ از کشوری می‌آید که واترپلو آن هر سال قهرمان جهان می‌شود که نشان از سطح بالای این مربی است. با توجه به سخت‌گیری‌های چیریچ او هیچ گاه ۱۰۰درصد راضی نمی‌شود و برای همین با جدیت تمرینات را پیگیری می‌کند که باید از او تشکر کرد. اما با همه این مسائل او ترکیب تیم ملی را پیدا کرده است و قطعاً نتایج خوبی در انتظار واترپلو ایران است.

نادر غفوری در پایان اظهار کرد: من خودم به موفقیت این تیم خیلی امیدوارم چون شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم بتواند در بین ۱۰ تیم برتر جهان باشد. شاید این از نظر خیلی‌ها جای تمسخر داشته باشد اما من به این مسئله امیدوارم. امیدوارم اهداف فدراسیون را محقق سازند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب