غلامپور: می‎خواهم دومین شناگر ایرانی باشم که مستقیم به المپیک می‎رود

عضو تیم ملی شنای ایران گفت: با تمام توانم تلاش می‎کند تا به دومین شناگر ایرانی تبدیل شوم که با سهمیه مستقیم به المپیک رفته است.

حامد عبدالملکی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سینا غلامپور در گفت‎وگو با تسنیم در خصوص رکوردشکنی‎های اخیر خود در رقابت‎های لیگ برتر شنای ایران، اظهار داشت: هدفی بزرگ در سر دارم و می‎‎خواهم به دومین شناگری بدیل شوم که به صورت مستقیم در بازی‎های المپیک حضور پیدا می‎کند. در ادوار اخیر المپیک ورزشکارانی که در این بازی‎ها شرکت کردند با سهمیه اهدایی بوده است.

وی ادامه داد: در راه رسیدن به این هدفم مدعیان دیگری در کشور حضور دارند. به همین دلیل باید با قدرت زیادی تمرین کنم و با تمام توانم در مسابقات شرکت کنم. رکوردشکنی‎های اخیر هم به واسطه همین هدفی است که به دنبالش هستم.

 

عضو تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: زیر نظر سعادتی تمرین می‎کنم. او از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و در پیشرفتم نقش به سزایی داشته است. از روند رو به‎رشدم رضایت دارم اما باید تلاشم را بیشتر بکنم.

غلامپور گفت: خودم را برای مسابقات دبی آماده می‎کنم و به دنبال بهبود رکوردهایم هستم و باید رکوردهای ایران بشکنم. در حال حاضر شناگران خوبی در حال فعالیت هستند که از جمله می‎توانم به بنیامین قره‎حسنلو اشاره کنم که در عین رفاقت رقابت فشرده‎ای با هم داریم. این موضوع می‎تواند به پیشرفت هر دوی ما کمک کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب