فارس تیم جوان و با پتانسیل بالایی دارد/ جام باشگاهها انگیزه تیم های لیگ برتر را افزایش می دهد

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان در خصوص دیدارهفته چهارم مقابل انقلاب فارس گفت: فارس تیم جوان و صاحب پتانسیل بالایی است ولی مقابل این تیم تنها برای برد و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، حمید شب انگیز سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ما در شرایط مطلوبی قرار دارد و در دو هفته گذشته ازعملکرد شاگردانم راضی هستم و در دیدار این هفته نیز به دنبال کسب دومین پیروزی خانگی هستیم.

شب انگیز تصریح کرد: فارس از استعدادهای خوبی در واترپلو برخوردار است و بازیکنانی نظیر برایی، جمالی فر و… را به تیم ملی معرفی کرده و غیبت این تیم سال گذشته در لیگ برتر کاملا محسوس بود و امیدوارم این تیم امسال با حفظ حامی مالی بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور در جام باشگاههای آسیا انگیزه خوبی برای تیم های لیگ برتر و رونق گرفتن مسابقات لیگ برتر واترپلو می شود اظهار داشت: امیدوارم امسال با تدبیر فدراسیون شنا و رایزنی با کنفدراسیون شنای آسیا مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا برگزار شود که حضور در این مسابقات هم باعث رونق بخشیدن به لیگ برتر خواهد شد و هم انگیزه حامیان مالی برای حضور در لیگ برتر را افزایش خواهد داد.

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان با بیان اینکه یکی از معضلاتی که باعث لطمه به واترپلو خواهد شد از دست رفتن لیگ برتر واترپلوست یادآور شد: در چند سال گذشته باشگاههایی نظیر گچساران، نفت امیدیه، فولاد ماهان، گیلان، زنجان و… با حضور خود در لیگ برتر به اصطلاح “آب واترپلو را گرم نگه داشتند ” ولی باید تلاش کرد با ایجاد انگیزه این تیم ها را حفظ کرد و با ایجاد انگیزه برای باشگاهها زمینه تقویت لیگ را فراهم آورد.

شب انگیز در بخش پایانی سخنان خود هدفگذاری این تیم را در لیگ بیست و دوم تکرار قهرمانی لیگ و حضور قدرتمند در جام باشگاههای آسیا عنوان کرد و افزود: امسال با در اختیار داتشتن بازیکنان زبده و جوان تیم ملی و بهره گیری از دو بازیکن خارجی تلاش داریم تا ضمن قهرمانی در لیگ برتر، نماینده شایسته ای برای واترپلو ایران در جام باشگاههای آسیا باشیم.

image_printپرینت مطلب