فتاحیان: در اولین فرصت تمرینات ملی‌پوشان آغاز می‌شود

دبیر فدراسیون شنا گفت: می خواهیم در اولین فرصت تمرینات ملی‌پوشان را از سر بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فریدالدین فتاحیان دبیر فدراسیون به ایسنا گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا مسابقات انتخابی المپیک شنا لغو و یا به تعویق افتاد و شناگران تیم ملی ایران که ۱۰ ماه برای این مسابقات تمرین کرده بودند به استراحت رفتند. قرار است شناگران تیم ملی برای مسابقات خرداد ماه دوباره وارد فاز تمرینات شوند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامیاماکن ورزشی تعطیل است و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

دبیر فدراسیون شنا در مورد آغاز تمرینات شناگران گفت: در تلاش هستیم هر چه زودتر تمریناتشان را از سر بگیرند. استادیوم آزادی هم اکنون بسته است و عملا همه تمرینات منتفی است. باید دید آیا امکان بازگشایی با توجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد. ما درصدد هستیم تا در اولین فرصت تمرین شناگران را آغاز کنیم.

وی در خصوص تیم ملی واترپلو نیز گفت: تیم ملی واترپلو هم منتظر اعلام فینا هستند تا تمرینات خود را ادامه دهند اما همانطور که گفتم به دستور وزارت بهداشت و وزارت ورزش همه اماکن ورزشی تعطیل است.

فتاحیان در ادامه در مورد زمان بازگشایی اماکن ورزشی گفت: هنوز که این دو نهاد تاریخی برای بازگشایی نداده اند. اکنون هم که در تعطیلات نوروز هستیم. شاید برای تیم های ملی شرایط خاصی را قائل شوند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.