فدراسیون شنای ایران رفع تعلیق شد

کنفدراسیون شنای آسیا طی نامه ای به فدراسیون شنای ایران، لغو تعلیق فدراسیون شنای کشورمان را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در نامه طاها الکشیری مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا ضمن تاکید بر رفع تعلیق فدراسیون شنای ایران، ورزشکاران کشورمان مجاز به حضور در رقابت های قاره ای و بین المللی شده اند.
فدراسیون شنای ایران از خرداد ماه گذشته به دلیل شرایط تعلیق از حضور در کلیه مسابقات آسیایی محروم بود و طی این مدت از حضور در انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا، مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات بازماند.
در پی لغو تعلیق فدراسیون شنای کشورمان، دو نماینده باشگاهی واترپلوی ایران(فولاد ماهان سپاهان و نفت امیدیه) می توانند در نهمین دوره مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا شرکت کنند.
محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، درایت و تیزبینی مسئولان وزارت ورزش و بویژه وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در رفع تعلیق فدراسیون شنا کارساز و تعین کننده عنوان کرد و این اتفاق را خبری امید بخش برای خانواده شنای ایران دانست.

متن نامه سلیمان الکشیری خطاب به محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به شرح زیر است:

جناب آقای رضوانی ؛

انتخاب شما را به عنوان رییس موقت فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم. شما شایسته این انتخاب بودید، من به شخصه خوشحالم که شما اکنون رییس ورزش های آبی در ایران هستید و می دانم که در طول زمانی که در پست خود هستید، قادر خواهید بود مشکلاتی که ظرف دو سال قبل به وجود آمده است را رفع کنید. شما می توانید برای مجمع عمومی پیشنهادات و طرح های خوبی ارائه کنید، ما به حضور شما در پست ریاست فدراسیون شنا خوش بین هستیم و تلاش خواهیم کرد تا در هر زمینه ای به شما و فدراسیون تان کمک کنیم.

ما می توانیم همزمان در رابطه با درخواست شما درباره حضور تیم های باشگاهی ایران در رقابت های باشگاه های واترپلو آسیا که اوایل اسفند ماه در کویت برگزار می شود به اطلاع تان برسانیم، با توجه به کمبود وقت درباره اخذ ویزا و دیگر ملزومات زمان بسیار کمی دارید، با این حال از نظر ما تیم های باشگاهی شما مشکلی بابت حضور در این مسابقات ندارند. البته ما ابتدا باید این موضوع را با تیم میزبان درجریان بگذاریم تا ببینیم آیا آنها می توانند شرایط صدور ویزا را برای شما فراهم کنند یا خیر. من این موضوع را با آنها در جریان می گذارم. شما می توانید با مراجعه به سفارت کویت در تهران درباره این موضوع با خبر شوید.

تاها سلیمان ال کشیری
مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا

image_printپرینت مطلب