فراخوان ثبت نام در دومین دوره کلینیک جبرانی باز آموزی سال ۱۳۹۹

قابل توجه مربیان درجه 3 شنا سراسر کشور که از دوره بازآموزی سال 1399 جامانده اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا دومین دوره کلینیک جبرانی بازآموزی مربیان درجه ۳ شنا سال ۱۳۹۹ را در روز پنج شنبه مورخ ۱۶ دیماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. این دوره به صورت مجازی و آنلاین روز پنج شنبه ۱۶ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ با شهریه ۱۸۰ هزارتومان برگزار می شود.

کلیه مربیان درجه ۳ سراسر کشور که از بازآموزی سال ۱۳۹۹ جامانده اند، می‌توانند در این کلینیک جبرانی که در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (htpps://register.irsf.ir) بارگذاری شده ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است مربیان درجات ۲و۱ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری کنند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس در کلینیک جبرانی منظورمی گردد. این دوره فقط برای مربیان درجه ۳شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده (ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی خود تکمیل کنند.
  • سپس کارت درجه ۳ شنای خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ دومین دوره کلینیک جبرانی بازآموزی سال ۱۳۹۹مربیان درجه ۳ فدراسیون (مربوط به ۱۶دیماه) را انتخاب و شهریه کلاس (مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ ریال) را از طریق پرداخت الکترونیکی ((فقط توسط مرورگرfirefox)) واریز نموده و ثبت نام نمایید.
  • در روز کلاس(پنج شنبه ۱۶ دیماه) کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا https://swim1400.ir اقدام کرده و برای ورود به اتاق کلینیک مربیگری کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره برای ثبت نام، باید کارت مربیگری درجه ۳ شنا خود را در قسمت درخواست تایید ثبت سوابق بارگزاری کنند.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست). ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجه ۳ جامانده از سال ۱۳۹۹ شنای استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز چهارشنبه ۱۵ دیماه نیز اتاق کلینیک مربیگری برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز و فعال خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹:۳۰ صبح از طریق آدرسhttps://swim1400.ir برای ثبت نام کنندگان بازاست. ربات سامانه در طول کلاس -۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰- (به جز وقت استراحت نمازو ناهار ۱۳الی ۱۴)حضور افراد را (به ساعت و دقیقه) تعیین می‌کند. برای صدور گواهینامه کلینیک جبرانی حداقل ۷۰درصد حضورمدرس الزامی است.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به فرصت و ظرفیت محدود کلاس، لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن تماس ۸۸۸۲۷۵۲۶ یا ۸۸۸۲۳۱۰۴ داخلی ۱۲۷-۱۲۸-۱۲۹ از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰ کمیته آموزش تماس نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.