فراخوان ثبت نام در کلینیک آنلاین داوری واترپلو برای عموم علاقه‌مندان

طبق اعلام کمیته آموزش فدراسیون کلینیک داوری واترپلو با هدف آشنایی داوران با قوانین و مقررات جدید واترپلو روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ به صورت مجازی برای داوران رسمی و همچنین کلیه علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با هماهنگی کمیته فنی واترپلو و آموزش مقرر شد یکدوره کلینیک داوری واترپلو با هدف آشنایی داوران با قوانین و مقررات جدید واترپلو روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۲:۰۰  لغایت ۱۴:۰۰ بصورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا (htpps://swim1399.ir) برگزار شود.

حضور در این دوره برای داوران حاضر در لیگ برتر و مسابقات رسمی فدرسیون الزامی است. 

سایر علاقه مندان به آشنایی با قوانین داوری واترپلو نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند. 

علاقه مندان به شرکت در این دوره باید ابتدا با مراجعه به سامانه بانک اطلاعات فدراسیون به نشانی htpps://register.irsf.ir اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند و بعد از بارگزاری کارت داوری واترپلو و تایید آن توسط کمیته آموزش در دوره کلینیک داوری واترپلو فدراسیون ثبت نام نمایند.

هزینه دوره برای متقاضیانی که سابقه داوری در لیگ واترپلو سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۷ نداشته اند مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین شرکت کنندگانی که سابقه داوری در لیگ‌های ۹۷ و ۹۸ دارند صرفا باید مبلغ ۱۰/۰۰۰ ریال معادل هزار تومان (تقریبا رایگان) پرداخت کنند.

ثبت نام کنندگان در دوره پس از تایید کمیته آموزش روز سه شنبه ۲۷ آبان با ورود در سامانه آموزش مجازی (htpps://swim1399.ir) و انتخاب گزینه تالار بازآموزی ها با ورود کد ملی (به انگلیسی) بجای کلمه کاربری و گذرواژه می توانند از کلینیک داوری بهره مند شوند. بدیهی است کمیته فنی واترپلو در بخش داوری خود از داورانی استفاده خواهند کرد که در این کلینیک داوری شرکت داشتند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب