فراخوان ثبت نام اولین دوره بازآموزی فدراسیون شنا ویژه مربیان درجات ۳ شنا در سال ۱۴۰۰

قابل توجه مربیان درجه ۳ شنا سراسر کشور که از دوره بازآموزی سال گذشته آنها حداقل 8 ماه گذشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا اولین دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۳ شنا را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. این دوره به صورت مجازی و آنلاین روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با شهریه ۱۲۰ هزارتومان برگزار می‌شود.

کلیه مربیان درجه ۳ شنا سراسر کشور که از بازآموزی سال گذشته آنها حداقل هشت ماه گذشته است می توانند در این دوره که در سامانه آموزش فدراسیون شنا به آدرس (htpps://register.irsf.ir) بارگذاری شده است ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است مربیان درجات ۲و۱ شنا از ثبت نام در این بازآموزی خودداری نمایند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس در کلاس معادل حداقل ۴ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجه ۳ شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده(ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.
  • سپس کارت درجه ۳شنای خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۳ فدراسیون (مربوط به ۲۴فروردین) را انتخاب و شهریه کلاس (مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ ریال) را از طریق پرداخت الکترونیکی(توسط مرورگر mozila یا firefox) واریز نموده و ثبت نام نمایید.
  • در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا (https://swim1400.ir) اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره برای ثبت نام، باید کارت مربیگری درجه ۳ شنا خود را در قسمت درخواست تایید ثبت سوابق بارگزاری کنند.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست). ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۳شنای استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.
ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز و فعال خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹ صبح از طریق آدرس (https://swim1400.ir برای ثبت نام کنندگان بازاست. ربات سامانه در طول کلاس-۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰- حضور افراد را (به ساعت و دقیقه) تعیین می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به فرصت و ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب