فراخوان حضور با شکوه خانواده شنا، شیرجه و واترپلو در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی روز ۲۲ بهمن سال 1397 شرکت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خانواده شنای ایران با حضور پرشور و شکوهمند در راهپیمایی ٢٢ بهمن ۱۳۹۷، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گوید.

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت  چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران نشان از شکوه وحدت و همبستگی مردم این مرز و بوم دارد.

اکنون در چلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و یکمین سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو ایران با حضور در این جشن بزرگ ملی از عموم مردم دعوت به حضور میکند. جامعه ورزشی استان تهران اعم از (ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و…) روز یکشنبه(۲۲بهمن ۱۳۹۷) برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی در این راهپیمایى حاضر خواهد بود.

 

 

مکان تجمع: خیابان آزادی  تقاطع اتوبان یادگار امام  غرفه وزارت ورزش و جوانان

زمان: ساعت ۹:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب