فراخوان حضور با شکوه خانواده شنا، شیرجه و واترپلو در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــل و یکمین ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی روز ۲۲ بهمن سال 1398 شرکت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خانواده شنای ایران با حضور پرشور و شکوهمند در راهپیمایی ٢٢ بهمن ۱۳۹۸، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گوید.

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت  چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــل یکمین ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران نشان از شکوه وحدت و همبستگی مردم این مرز و بوم دارد.

اکنون در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و دومین سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو ایران با حضور در این جشن بزرگ ملی از عموم مردم دعوت به حضور میکند. جامعه ورزشی استان تهران اعم از (ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و…) روز سه‌شنبه(۲۲بهمن ۱۳۹۸) برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی در این راهپیمایى حاضر خواهد بود.

 

 

مکان تجمع: ضلع شمال خیابان آزادی  بعد از حبیب اله بین کوچه قدیر و کوچه صادقی – مقابل شرکت ایران خودرو    غرفه وزارت ورزش و جوانان

زمان: ساعت ۹:۰۰ صبح  تا پایان مراسم روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.